Gå til innhold

Taper man garanti ved bruk av rockbox?

Anbefalte innlegg

Vel, vet ikke så mye om rockbox, men skal prøve å finne ut det jeg er kar om og prøve det ut så fort som mulig. Men er nødt til å vite om man da mister garanti, (reklamasjon, vet ikke om det går her?) eller andre fordeler man har av å bo i Norge :p

Dvs, har ikke så mye peiling på garanti og reklamasjon osv, hadde vært greit med en liten forklaring :)

For kommer ikke til å prøve rockbox hvis det gjør at jeg mister rettighetene mine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

teknisk sett mister du garantien, men det de ikke vet har de ikke vondt av. om det går helt til H så er det ikke sikekrt det synes :p

Lenke til kommentar

Isjda. Ble litt mer skeptisk merker jeg :p

Men er det noen som kan komme med noen eksakte forbedringer? (Gjelder en sansa e270)

Ekstraskudd: Vil noe fungere tregere/raskere enn før, siden man kan legge til ekstra (og strippe???) ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Isjda. Ble litt mer skeptisk merker jeg :p

Men er det noen som kan komme med noen eksakte forbedringer? (Gjelder en sansa e270)

Ekstraskudd: Vil noe fungere tregere/raskere enn før, siden man kan legge til ekstra (og strippe???) ?

du har utrolig mye ekstra funksjoner med rockbox, fra lydfunksjoner til spill og slikt. Sannsynligheten for at rockbox ødelegeer spilleren om du følger instruksene nøyaktig, er utrlog små

Lenke til kommentar

Okei. Høres spennende ut! :p

Men problem for tiden: Spilleren er veldig treg i oppstarten og til å bla i store spillelister. Men gjelder dette ALLE flashspillere jo mer man fyller dem opp? (For den er betydelig raskere når den har mer ledig plass)

For det som er ganske viktig er at den ikke blir tregere av å putte inn de ekstra funksjonene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Men problem for tiden: Spilleren er veldig treg i oppstarten og til å bla i store spillelister. Men gjelder dette ALLE flashspillere jo mer man fyller dem opp? (For den er betydelig raskere når den har mer ledig plass)

For det som er ganske viktig er at den ikke blir tregere av å putte inn de ekstra funksjonene...

rorginal firmware oppdaterer databasen automatisk, det er det som tar lang tid. med rockbox kan du gjøre det manuelt, så rockbox vil nok være raskere

Lenke til kommentar

rorginal firmware oppdaterer databasen automatisk, det er det som tar lang tid. med rockbox kan du gjøre det manuelt, så rockbox vil nok være raskere

Jeg tenker ikke på den update checker hvis det var det du tenkte :) Overfører sangene med mediamonkey, den tror jeg kommer bare ved dra og slipp eller noe. Har ikke sett den dialogboksen siden jeg tok i bruk mm. Tenker på at den er treg til å navigere i menyene (spesielt inne i ei spilleliste f.eks)

Rockbox er, slik jeg har forstått det, modifiserte firmware versjoner som legger til funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hva er Rockbox? :hmm:

http://www.google.no/

Jeg tenker ikke på den update checker hvis det var det du tenkte :) Overfører sangene med mediamonkey, den tror jeg kommer bare ved dra og slipp eller noe. Har ikke sett den dialogboksen siden jeg tok i bruk mm. Tenker på at den er treg til å navigere i menyene (spesielt inne i ei spilleliste f.eks)

Rockbox er, slik jeg har forstått det, modifiserte firmware versjoner som legger til funksjonalitet.

nei, prater ikke om oppdateringen. grunnen til at du ikke har sett oppdateringen er fordi du sikekrt har byttet il MTP modus.

Når det har kommet nye sanger, oppdaterer spilleren databasen over filnavn etc. Det tar tid.

Rockbox er vel litt raskere i menyene tror jeg, det blir nå i alle fall ikke tregere

Lenke til kommentar

Okei. Mulig det var jeg som misforstod deg feil ;)

Det tar ei stund fra jeg trykker på påknappen (kommer svart sansalogo) og til jeg kommer til menyen. Når jeg kommer dit går det fint, men å gå inn på de spillelistene med f.eks. over 40-50 sanger på (kanskje bare 25 og :p ) tar det litt tid, og det går tregt å bla i de..

Responsen fra jeg gjør noe liksom..

Vet ikke om det var slik du tenkte og? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Okei. Mulig det var jeg som misforstod deg feil ;)

Det tar ei stund fra jeg trykker på påknappen (kommer svart sansalogo) og til jeg kommer til menyen. Når jeg kommer dit går det fint, men å gå inn på de spillelistene med f.eks. over 40-50 sanger på (kanskje bare 25 og :p ) tar det litt tid, og det går tregt å bla i de..

Responsen fra jeg gjør noe liksom..

Vet ikke om det var slik du tenkte og? :)

som jeg sa, rockbox er i alle fall ikke tregere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...