Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med blue screen

Anbefalte innlegg

Hei, en kompis lurte på om jeg kunne poste noe her for han ettersom han er for lat til å registrere seg selv :p Han har skrevet opp det han lurer på selv, så jeg bare legger det i spoiler. Håper på svar så fort som mulig :)

Hallo !

Jeg lastet nettopp ned den nye uppdaten til vista, og rett etter den var ferdig instalert og jeg hadde restarta pcen kom blue screen.

Jeg har Hp pavillion dv9500 notebook PC.

Til nå har jeg kun fått 3 blue screens. Alle mens jeg har jobbet i firefox. Det begynner med at Firefoxen henger seg opp, så kommer blue screenen. Jeg rekker ikke og se hva som står på blue screenen, pcen bare restarter seg selv.

Jeg har gått over til IE men lengter tilbake til firefox ettersom alle pw og brukernavna er lagret i firefox.

Alle blue-screenene kom mens jeg var inne på en java/adobe-reader sider. (Jeg har lastet ned adobe reader 8,1,1 versjon og nyeste java, men det hjelper ikke mye)

-Takk for hjelpen.

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar:

-Har reinstalert firefox, men hjelper ikke. Får ikke sett hva som står på blue screenen. Pcen bare restarter av seg selv før jeg får sett hva som står. Har gått over til opera men får samme problemet. Den eneste nettleseren som ikke har problemet er IE. og vill ikke bruke IE.... Noen annen løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...