Geir M Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei, jeg får ikke noe bilde når jeg kobler PC-en til tv'en med HDMI-DVI kabel. Noen som har noen anelse om hva som kan være feil? TV'en det dreier seg om er Tatung MCAK, og jeg har et nvidea 7800 skjermkort med doble DVI innganger. Endret 9. januar 2008 av Geir M Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Samme skjermen som deg. Får du bilde til å passe korrekt med skjermen? Oppløsning kjører du? Hva gjorde du for å fikse det? Har problemer selv, får bilde, men litt av bilde er utenfor skjermen. Altså jeg ser halv startlinja grovt sagt. Any ide? Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Du må endre oppløsningen til det some er native på flatskjermen din. f.eks 1024x768 om det er det oppløsningen på skjermen din er på. Det er vel også en autofunkjsjon på flatskjermen din som tilpasser bilde slik at bilde passer som det skal, om du ikke har sjekket det. Endret 11. januar 2008 av LianLidude Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sist jeg prøvde var det kun to oppløsninger jeg kunne kjøre på skjermen. Ingen av de ble det bra med. Prøvde dog igår å koble til en ny pc med HDMI-HDMI. Innebygget HDMI på hovedkortet. Da fungerte det. Men skuffet over HDMI- er jo ikke et sekund bedre til pc bruk enn vanlig vga. Testet da litt med bilder, film, og kun vanlig bruk. Men får fortsatt ikke den DVI-HDMI greia til å fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå