Teodor1979 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Onsdag i forrige uke sendte jeg inn et hovedkort jeg ikke fikk start på. Mandag denne uken var det sjekket og et nytt ble sendt til meg. Dette mottok jeg på posten i dag. 1 uke fra jeg sendte inn det gamle kortet sitter jeg altså nå med et nytt. Det gjør meg til en svært fornøyd kunde Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var særdeles bra service av Netshop. Håper dette vil være trenden fremover fra gutta i Sandefjord. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Trekker man fra postgangen, så har de behandlet servicen din straks kortet kom inn for så å sende deg et nytt. Det er bra service. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er min erfaring fra Netshop også. To PCer har jeg sendt inn, og ingen av de tok det lengre tid enn en dag å fikse, til tross for at de regnet med en uke. Men siden jeg bor i Sandefjord, hentet og leverte jeg pcene hos Netshop.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 De to gangene jeg har levert noe, har det vært samme hurtighet, og det var for 2 år siden og en gang tidlig i fjor våres. Synes Netshop er fine jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Henger meg på her! Kjøpte en haug med deler på tirsdagssalget i forrige uke. Da jeg heller fant ut at jeg ville bytte ut litt her og der (ble litt ivrig ) fikk jeg ved mine to henvendelser svar innen 45 min!! (Det ene svaret kom etter seks min - spooky! ) Ved siste henvendelse byttet jeg ut 2 gig med Geilminne (salsgvare) med 2 gig OCZ som var 175 kroner dyrere. Som plaster på såret fordi Geilen ikke var kommet inn fikk jeg det til samme prisen - uten å spørre. Selv om ordren var på tilsammen 10 000 synes jeg det er helt suverent! Har handlet litt på Netshop fra før, men fra og med i dag er det min soleklare nr. 1 - takk og forvel Komplett (som enda ikke har besvart min mail av 21.12 om hvorfor jeg måtte betale "hjem på døren"-frakt for en Ipod som vitterlig ble sendt mitt postkontor) Edit: Og det hjelper selvsagt at de er blant de rimeligste også (ref: Hardwares artikkel i fjor) Endret 14. januar 2008 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå