Fritz0r Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hyundai har satset stort, og er i statene kommet for og ta flere andeler av Ford, GM og de andre stor fabrikkene der.....vel....en liten del av kaka ihvertfall.. Har tidligere refferert til Hyundai Genesis Coupe, en kommende sports frekkis med RWD layout, og denne Sedan utgaven virker heller ikke til og skuffe. med flere motor valg: 3.3L V6 (268HP), 3.8L V6 (290HP), den nye 4.6L Tau V8 med estimerte 368 hester. Fast specs for V8 utgaven: Girkasse: 6-gir's Shiftronic 0-100: noe under 6 sekunder. Hyundai selv har en kraftig motor og en direkte konkurent mot Lexus GS450, BMW 750i, Audi A8 and Infiniti M45. Bilen er dessuten spekket med ekstragodsaker: Lexicon audio system, Bluetooth, navigasjon, rygge kamera, regn sensor for vindu viskerenne, 8 airbags, electronisk parkerings bremse. **Oppdatering: 01.04.2008 Denne bilen er bekreftet, kommer ikke til Europa, mens USA, Korea og Kina får den. **Oppdatering: 29.05.2008 Pris er nå klar, og den vil starte på $33,000 for V6 3.8 liter på 290 hester, mens V8 utgaven som har 4.6 liter og 375 hester starter på $38,000 Hyundai Genesis Sedan Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2008/01/det...iew_2009_3.html **Kilde for oppdatering 01.04.2008 http://www.thetorquereport.com/2008/03/hyu...an_will_no.html **Kilde med flere bilder for oppdatering 29.05.2008 http://www.thetorquereport.com/2008/05/200..._sedan_sta.html Endret 29. mai 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) ikke så dårlig faktis til hyundai å være , men ryggekamera er ikke noe stort da, primera hadde det fra 2002(2001 i japan) spedometeret var jo nesten rip off fra infiniti g37 da Endret 9. januar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Hoccy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tøff bil, men blir nok litt for anonym i forhold til de andre storbilene. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 nja...det spørs...om Hyundai kan dumpe prisen på denne som de pleier, så kan faktisk det by på ett problem for andre produsenter. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bilen er dessuten spekket med ekstragodsaker:Lexicon audio system, Bluetooth, navigasjon, rygge kamera, regn sensor for vindu viskerenne, 8 airbags, electronisk parkerings bremse. Wow, med slik nyskapende teknologi er år 2050 nærmere enn man tror... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 regnsensor forvindusviskere er heller ikke nytt (på primera p12 fra 2002 m.fl biler fra samme tidsperiode) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den kjipe klokka midt i dashbordet ødela vel stort sett alt av det positive inntrykket jeg fikk av interiøret. Eksteriørt var den blandet. Stygg grill, og fronten generelt var ikke så veldig pen. Den bakre halvdelen var ganske fin, derimot. Men hvorfor har de ikke emblem i grillen? Redd for at folk ikke skal ta den seriøst som luksusbil? Hvorfor da ha emblemet på rattet? For øvrig syns jeg Hyundai burde skaffe seg ny logo. Jeg assosierer logoen med billige, skranglete og triste biler med elendig kvalitetsfølelse, ikke godt sammenbygde, pene og høyst konkurransedyktige biler, slik denne ser ut til og bli, sammen med i-serien (i30, i10 etc.) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ser ikke noen klokke i dashbordet på hyundai'en jeg men på infinitien ser jeg en Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den Infinitien var grei. Analog og stilmessig pen, men om du kikker på det øverste interiørbildet i Fritz0rs post, vil du se en skikkelig 80-talls digitalklokke rett under multimediaskjermen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 OML har faktisk rett...det ser ut som om designeren har enten forr lite plass til og gjøre noe der, eller at dem bare heiv inn den for og fylle ut alt.... De kunne ihvertfall ha matchet den med fargene på speedometeret... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 den var rålekker bak ja!! men litt merklig front! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Du har jo kunnet få det utstyret der i en helt normal Avensis noen år no, tror jeg. Ikke særlig gjennombrudd. Baken var fin, minnet litt om bmw av en snodig grunn. Ser ut som interiøret er laget av billig plast og fake-tre. Jaja, noen år til det blir hyundai på meg ja.. Edit: Nå skal det nevnes at jeg ikke liker treverk i bil i det hele tatt. Liker interiøret i nyere bmwer og audier, aluminium for alle penga. Og bare jeg som syns at den cdspilleren var veldig trist? Endret 12. januar 2008 av rublings Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 fronten var for anonym, og jeg likte ikke grillen! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og bare jeg som syns at den cdspilleren var veldig trist? BMW synes ikke at cd-spilleren var trist for 6år siden... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, sant det Men så er det også 6år siden. Ikke at jeg forsvarer bmw, har aldri likt den spilleren i bmwene. Syns det ser alt for simpelt ut. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, sant det Men så er det også 6år siden. Ikke at jeg forsvarer bmw, har aldri likt den spilleren i bmwene. Syns det ser alt for simpelt ut. Nei den er ikke veldig pen! og den man styrer med er heller ikke veldig fin! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Artikkel oppdatert med salgs info. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Artikkel oppdatert med pris info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå