Nutjob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei. Har nettopp innstallert mitt XFX GeForce 8800GT 640 512mb... Er veldig frustrert akuratt no og håper på svar som kan løyse problemet mitt. Når eg køyrer cs så virker det som om bevelgelsene mine blir litt "avrunda" eller "mjuke" og det kjem ein liten fps lag(når eg skal reagere, snu våpenet fort til siden osv.) I tillegg til dette ser ikkje grafikken ut til å vere sånn den skal, dette er så JÆVLIG langt ifra korleis mitt x1650PRO kort fra ATI køyrte det. nvidia ser ut til å hate meg, og mitt første øyeblikk med kort fra nvidia er LANGT fra forventningene. Og eg kan vel nevne at det er ikkje artifacts.. Driver osv. er innstallert og wow kjører full opplønsing osv. uten problem.. Hjelp anyone? zaltmann Endret 10. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 snakker vi cs 1.6 eller cs: source? spør på forume til catchgamer.no folk har mere peiling der. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) snakker vi cs 1.6 eller cs: source? spør på forume til catchgamer.no folk har mere peiling der. 1.6 er det snakk om. Noen som vet om ett program som viser om skjermkortet kjører som normalt eller om det er noe galt med det? STENG, fått svar på ett annet forum, var vsync for de som lurer Endret 10. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hvis du har funnet svaret på en problemstilling hadde det vært fint om du la ut svaret her i tilfelle folk får samme problemstillingen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Ok. For å fikse de syndromene som vist til ovenfor var det vsyncen som måtte skrus av. Dette fikset problemet og eg køyrer cs på 100fps og ingen delay. For å skru av vsync på nvidia kort så gjør du følgende: 1. Går inn på nvidia kontrollpanel 2. Velger avanserte innstillinger 3. Velger behandle 3D-innstillinger under 3D-innstillinger 4. Finner vertikal synkr. under "Globale innstillinger" og velger der "fremtving deaktivering" Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Husk også at det er veldig viktig å fjarne alt sjafs fra ATI før du installerer et nvidia kort. Å bruke drivercleaner er et must. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Husk også at det er veldig viktig å fjarne alt sjafs fra ATI før du installerer et nvidia kort. Å bruke drivercleaner er et must. jeg sletta driver men er ikke sikker på om jeg fikk fjerna alt..link til drivercleaner før mod stenger tråden..så blir det litt info her for de som søker Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745 Voila. Skal helst brukes i windows safe mode, og skal kjøres etter du har avinstallert fra "legg til fjern / programmer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå