EspenTS Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fant denne artikkelen på VG.no, tenkte den kunne interessere diverse Hardware og Gaming fans ^^ http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=508081 Blir vell dyr men -Mvh. Espen Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 syns den skjermen ser helt rå ut, ville likt å ha den men det er synd den kommer til å koste en formue. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil dog ikke plassere denne i nærheten av lys, bakprosjeksjon har vel aldri skrytet av sin høye lysstyrke. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 NEC har lansert en lik type skjerm: http://www.engadget.com/2008/01/09/nec-has...gaming-display/ Personlig har jeg større tro på NEC enn Alienware når det kommer til skjermer. NEC pleier ikke å være så voldsomt overpriset som Alienware heller Det er vell 4x 17" LCD-skjermer, satt sammen til én gigantisk? Burde jo ikke bli så grusomt dyr, men koster sikkert flest i starten siden det er såpass unikt tenker jeg. 2880x900 oppløsing krever jo litt av skjermkortet også da. Og hvor imponerende er egentlig den oppløsningen med tanke på størrelsen? Tilsvarer ikke det ca 720piksler per skjerm i bredden? Hvis det er tilfelle så virker jo ikke det så voldsomt imponerende hvert fall. Spent på å se om den vil ha mye etterslep osv.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den var vistnok med to skjermer og ikke fire. Dessuten er det jo samme skjermen, NEC hadde også fargeskiftninger i bilet, noe jeg ikke så hos alienware. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dessuten er det jo samme skjermen Hva mener du med at det er samme skjermen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ut i fra bildet på nec skjermen så kunne det se ut som om det var 4 skjermer satt sammen på høykant. altså |||| istedefor ---- men om folk har noe stort behov for dette er vel en annen sak. eneste er vel flight simulator og lignende spill som kan dra nytte av det. jeg for min del vil heller ha 1 stor skjerm framfor mange satt sammen med synlige overganger Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Overgangene er en ting jeg er litt skeptisk til, de var nokså synlige på begge skjermene, hvert fall på noen av bildene. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dessuten er det jo samme skjermen Hva mener du med at det er samme skjermen? Les artikkelen om nec-skjermen... Lenke til kommentar
EspenTS Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er jo ikke den endelige versjonen heldigvis, så forhåpentligvis er den ferdige modellen ikke så dyp, og overgangene borte (ihvertfall med rett innsynsvinkel) Blir spennende og se -Mvh. Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå