Bagge Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Final Fantasy Tactics gir mange timers moro for penga. Ellers er Worms: Open Warfare 2, Locoroco og WipEout-spillene ypperlige. GTA-spillene er også gode, men PS2-spillene er bedre. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for svarene. Her blir det vanskelig å velge! Er det noen som vet release datoen til NHL08? Sist gang NHL kom til PSP, så var det jo lenge etter de andre versjonene... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 God Of War er et spill jeg ikke har problemer med å anbefale. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tja, i og med at GoW ikke har kommet til PSP enda er det vel litt problematisk å anbefale det? Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 sikker? mener jeg har sett det.. ellers så forveksler jeg det vel med 300 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I følge Gamespot kommer ikke God of War ut før den 4. mars. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gta:lcs,Gta:vcs,Socom US Neavy Seals fireteam bravo 1 og 2. Medal of honor:heroes 1 og 2,Killzone,Loco roco,osv. Mvh,fantomena Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva med det nye castlevania som kommer, symphony of the night var jo kick ass på ps1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tja, i og med at GoW ikke har kommet til PSP enda er det vel litt problematisk å anbefale det? Det er det ja spillet jeg egentlig mente var The Godfather, jeg blander litt navn så sånn er den saken, men jeg anbefaler The Godfather Anbefaler også 3.71 M33-4 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Tja, i og med at GoW ikke har kommet til PSP enda er det vel litt problematisk å anbefale det? Det er det ja spillet jeg egentlig mente var The Godfather, jeg blander litt navn så sånn er den saken, men jeg anbefaler The Godfather Anbefaler også 3.71 M33-4 Godfather virker sinnsykt kult! Er det noen som vet release datoene til GodOfWar? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) I følge linken 5 innlegg over mitt så kommer det den 4. mars Endret 16. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Socom US Neavy Seals fireteam bravo Helt enig i den. Uten tvil det beste PSP-spillet jeg har spillt. Ellers vil jeg anbefale Medal Of Honor: Heroes, Pursuit Force og oppfølgeren Pursuit Force Extreme Justice. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Virtua Tennis: World Tour er jo veldig bra. Har vel kommet en (eller flere?) nye versjoner. Ellers så kan jeg anbefale street spillene, f.eks NBA Street, NFL Street. som mange andre nevner her er også SOCOM veldig bra. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke glem av Sid Meier's Pirates! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå