[email protected] Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hallo folkz! Jeg har en psp, men ingen spill som frister noe særlig lenger. Noen som har forslag til noen bra PSP spill? Og vet noen når NHL08 kommer ut? Nå har jeg sett litt rundt omkring.. Sjekket andmeldelser, sjekket priser, osv. Det virker på meg som om PSP egentlig ikke har så bra utvalg på spill, men vet noen om noen "perler" så fortell meg det! Endret 9. januar 2008 av Maggis Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og dette skriker du "hjelp" for.....missledende emne title ja. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Og dette skriker du "hjelp" for.....missledende emne title ja. Da beklager jeg det... Du har ikke noen forslag til spill da? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker faktisk Grand Theft Auto-spillene på PSP. Brukt mange timer på det. Jak and Daxter, Crash Bandicoot, Tiger Woods Golf, Wipeout Pulse. S.O.C.O.M. og Burnout. Alle de liker jeg på PSP. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg liker faktisk Grand Theft Auto-spillene på PSP.Brukt mange timer på det. Jak and Daxter, Crash Bandicoot, Tiger Woods Golf, Wipeout Pulse. S.O.C.O.M. og Burnout. Alle de liker jeg på PSP. Takker for det! Det er jo flere av GTA-spillene til PSP, hvilket er best? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Selv har jeg spilt mye Liberty City Stories i det siste. Knall! Men jeg holder likevel en knapp på Vice City. Jeg digger gode gamle 80-tallet. Begge er forøvrig gode, så velg det billigste først. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) --dobbel-- . . . . Endret 9. januar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Wipeout Pulse er konge LocoRoco er mest genialt! Haha Mest fargerike og morsomme spillet jeg har spilt noen gang. Aldri ledd så mye. Vil også anbefale deg å laste ned Crash Bandicoot (1) fra Playstation Store. Blant de beste spillene som ble laget til PS1 Passer perfekt til PSP. Brukt masse tid på det. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor mange mb er Crash Bandicoot? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ratchet & Clank : Size Matters, Tekken 5 Dark Ressurection, ports av de to siste prince of Persia spillene, Revelations og Rival Swords. Final Fantasy Tactics, ?Disgaea?,MGS: Portable Ops, Patapon kommer straks og senere GoW: Chains of Olympus, FF: Crisis Core +++ Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor mange mb er Crash Bandicoot? 450 tror jeg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mange mb er Crash Bandicoot? 450 tror jeg. Nei er det ikke 700 mb. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mange mb er Crash Bandicoot? 450 tror jeg. Nei er det ikke 700 mb. Nope, sjekket på PSPen min nå, og det var nøyaktig 460mb. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Silent Hill, Worms Open Warfare 2, Midway arcade classics Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Wipeout Pulse er konge LocoRoco er mest genialt! Haha Mest fargerike og morsomme spillet jeg har spilt noen gang. Aldri ledd så mye. Vil også anbefale deg å laste ned Crash Bandicoot (1) fra Playstation Store. Blant de beste spillene som ble laget til PS1 Passer perfekt til PSP. Brukt masse tid på det. Joda, jeg husker crash. Hvordan funker det der med ps store? Betaler man noe? Og legger man det bare rett over i minnebrikken? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Crash Bandicoot på Playstation Store Koster 40kr. Du må laste ned et program fra den siden for å få spillet over på PSP'n. Står forklart på sidene deres. Endret 10. januar 2008 av glennandre Lenke til kommentar
Vegon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hallo folkz! Jeg har en psp, men ingen spill som frister noe særlig lenger. Noen som har forslag til noen bra PSP spill? Og vet noen når NHL08 kommer ut? Nå har jeg sett litt rundt omkring.. Sjekket andmeldelser, sjekket priser, osv. Det virker på meg som om PSP egentlig ikke har så bra utvalg på spill, men vet noen om noen "perler" så fortell meg det! Anbefaler Jackass the game! Lenke til kommentar
henky Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 spilte breath of fire 3 i jula, ganske digg om du liker rpg-spill og drager:D tror det spillet inneholder mange timer spilletid. tror jeg kom sånn passe halvveis og hadde rundt 40 timer. Lenke til kommentar
Vegon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei har nettopp kjøpt meg PSP og lurer på hvordan jeg skal legge inn en Demo på PSPn (minnekortet) Skal jeg lage en spesiel mappe eller hva skal jeg gjøre? Spørsmålet er da: Hvordan legge inn Demoer på PSP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå