Footy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva i all verden er dette? Ikke for å være tøff eller barsk, men er ikke dette ganske jentete å gå på? Er det humor? Kunn sang og dans?... aldri vært på noe slikt... Grunnen til at jeg spørr er at vi har fått biletter på jobben, et elektriker firma altså. Ser liksom ikke helt for meg Gutta går å ser på Showgirls... Lenke til kommentar
rogerreit Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 asså, det er en musikal med gamle damer som tror de ser bra ut. sang, dans etc. tror ikke en gjeng med elektrikere har sansen for slikt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei herregud. styr unna! En musikal med damer mellom 40 og snart 60 år, som svinger seg til 'sexye' klær. Du får gi de bort til din mor, eller noen andre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Innlegget ovenfor meg får min stemme. Litt for høy AntiMilf-faktor på det showet. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Det var detta jeg trodde. Fatter ikke hva gutta på kontoret tenker på når de inviterer 15 gutter på detta... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ehm, syntes ikke det ser så ille ut jeg da men Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå vet ikke jeg hvor gammel trådstarter er, men for meg som er 22 er dette IKKE noe å se!!! Verdens mest harrye 50åring, som prøver å være tyve: guri schanke. Og elisabeth andreassen, er ikke hun litt utgått ?? Sikkert et bra show for de som liker slikt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Guri Schanke og Hilde Lyrån er da MILF's! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 eh.. håper det var ironi. De har sikkert barnebarn, og ikke lenger milf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå