_Skywalker_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Amobil-folk!! Jeg har en kamerat som venter en bestilling iPhones fra USA for å selge de her i Norge med fortjeneste. I skrivende stund er mobilen min på service, en gammel w800i som har sett bedre dager. Jeg vurderer dermed å slenge meg på iPhone-maset og kjøpe en slik av han, men i og med at vi er kamerater skulle jeg få litt billgere. Hvor mye er uvisst. Spørsmål: hva synes _dere_ som leser dette er rimelig å betale for en iPhone her til lands, som både er vanskelig å oppdrive og samtidig så populær? Jeg tror den billigste utgaven koster rundt $399,- i USA (ca kr 2500,-) men når den kommer til Norge vil den nok gå for det dobbelte og vel så det. Studenten som jeg er har jeg ikke all verdens å rutte med heller. Bare trenger litt feedback og tips til hva jeg kan prute ned til :-p Hooi! Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) jeg har en kompis som har kjøpt fra ebay. en helt ny ikke åpnet boksen i det hele tatt. inkl. porto 525 USD ble 2888 kr da han betalte via paypal. å låse den opp må han kjøpe sånn turbo sim som det selges flust av på ebay, startpris på auksjon 39.99 usd porto 39.99usd til norge. eller kan buy it know til rundt totalt 70-80 USD. så det blir rundt 500 kr med porto for en turbo sim. så det blir rundt 3400 kr helt ny sealed og turbo sim'en , men må da gjøre det selv. hadde en annen på ebay som tilbød ham totalt for helt ny iphone unlocked med turbo sim til 615 USD inkl. porto usps express. så å kjøpe fra ebay direkte på auksjonene der ferdig unlocked med sånn turbo sim vil koste rundt 3500 kr inkl. porto til norge. jeg har selv fulgt med på ebay en stund for å finne billigste måte å skaffe seg en iphone. flere av de på ebay legger også inn språk og slike ting og hvis du vil og hører med dem. i norge selger det unlocked med sånn turbo sim til langt over 4500 kr. noen selger til og med helt nye ikke åpnet og låst opp til 4500 kr oppover. syns det er dyrt når du kan kjøpe ferdig låst opp med turbo sim fra ebay til rundt 3500 kr. er jo ikke med norsk kvittering uansett om du kjøper fra personer som selger det i norge eller om du kjøper fra folk i usa via ebay. eller tar jeg helt feil når det gjelder dette med garanti og slik? Endret 9. januar 2008 av tvilling81 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Unnskyld meg, men hvorfor quoter du når du er den første som svarer? Jeg vet jeg "ikke skal" ta det opp, men det er veldig fint om du slutter å gjøre det. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 oi oi soooorryyyy jeg visste ikke om det. bare tok reply jeg. hehe Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ooops. Så over tråden igjen nå! Den virket mye skarpere enn den var ment! Sorry=) Mente egentlig bare å si i fra;) Lenke til kommentar
polarus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg har en kompis som har kjøpt fra ebay. en helt ny ikke åpnet boksen i det hele tatt. inkl. porto 525 USD ble 2888 kr da han betalte via paypal. å låse den opp må han kjøpe sånn turbo sim som det selges flust av på ebay, startpris på auksjon 39.99 usd porto 39.99usd til norge. eller kan buy it know til rundt totalt 70-80 USD. så det blir rundt 500 kr med porto for en turbo sim. så det blir rundt 3400 kr helt ny sealed og turbo sim'en , men må da gjøre det selv. hadde en annen på ebay som tilbød ham totalt for helt ny iphone unlocked med turbo sim til 615 USD inkl. porto usps express. så å kjøpe fra ebay direkte på auksjonene der ferdig unlocked med sånn turbo sim vil koste rundt 3500 kr inkl. porto til norge. jeg har selv fulgt med på ebay en stund for å finne billigste måte å skaffe seg en iphone. flere av de på ebay legger også inn språk og slike ting og hvis du vil og hører med dem. i norge selger det unlocked med sånn turbo sim til langt over 4500 kr. noen selger til og med helt nye ikke åpnet og låst opp til 4500 kr oppover. syns det er dyrt når du kan kjøpe ferdig låst opp med turbo sim fra ebay til rundt 3500 kr. er jo ikke med norsk kvittering uansett om du kjøper fra personer som selger det i norge eller om du kjøper fra folk i usa via ebay. eller tar jeg helt feil når det gjelder dette med garanti og slik? rundt 350 USD for mobil og cirka 500 for turbosim kort. (turbosim.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå