Szmekken Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Ja, nå må jeg krype til korset her. Jeg har sikkert brukt en time på å finne det ut, men jeg får det altså ikke til. Er det noen som vet hvordan man stiller klokken i en 2002 Mercedes? Nå snakker jeg om dashborklokken, og ikke den i navigasjonen. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg, men til ingen nytte. Noen som vet? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ehm, 2002 MB? E340? C-klasse? Må ha litt mer detaljer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) 2002 ML 270 cdi Det er to knotter man kan benytte seg av, den ene står under klokken, men ser ikke ut til å yte noen funksjon ... Endret 9. januar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På M-B med navigasjon (ihvertfall med Command) så skal dette gjøres i Command-enheten, i verste fall så burde du stikke innom en M-B forhandler evt. se i instruksjonsboken. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 På M-B med navigasjon (ihvertfall med Command) så skal dette gjøres i Command-enheten, i verste fall så burde du stikke innom en M-B forhandler evt. se i instruksjonsboken. Men nå snakker jeg om klokka i dashbordet, ikke på navigasjonen. Greia er at heg har klart å endre på tiden ved å bruke de to knappene/bryterene i dashbordet, men ikke til det tiden jeg vil ha. Spørsmålet er altså hva man gjør for å stille på tiden? Lenke til kommentar
joka Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hvis knappene ikke virker.... koble fra batteriet, og koble på igjen ved midnatt 00:00 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hvis knappene ikke virker.... koble fra batteriet, og koble på igjen ved midnatt 00:00 akkurat klokka 00.00? hvofor dette om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
joka Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 for da starter bilklokka også på 00:00... riktig tid hvis det ikke er en klokke med visere da Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 for da starter bilklokka også på 00:00... riktig tid hvis det ikke er en klokke med visere da mener det er visere, tror ihvertfall det er visere i w211 karosseriet, skyt meg hvis jeg tar feil.... mener det er ei rund lita analog klokke midt i dasj`en Lenke til kommentar
joka Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 med analog klokke.... koble fra batteriet (klokka stopper)og vent til å koble det til når riktig tid viser det samme som klokka i bilen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for mange svar, og tildels oppfinnsomme forslag. Det er en digital klokke. Kan vel kjøre batteritrikset men det ville være praktisk å lære seg hvordan man skal gjøre det en gang for alle, med tanke på daylightsavingtime osv. Men herregud, noen må jo vite dette her? Rimelig sikker på at dette har vært standard hos mercedes i et tiår nå? Dashbordet ser slik ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå