Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan stille klokken i en 2002 MB?

Anbefalte innlegg

Hei. Ja, nå må jeg krype til korset her. Jeg har sikkert brukt en time på å finne det ut, men jeg får det altså ikke til. Er det noen som vet hvordan man stiller klokken i en 2002 Mercedes? Nå snakker jeg om dashborklokken, og ikke den i navigasjonen. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg, men til ingen nytte. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På M-B med navigasjon (ihvertfall med Command) så skal dette gjøres i Command-enheten, i verste fall så burde du stikke innom en M-B forhandler evt. se i instruksjonsboken.

Men nå snakker jeg om klokka i dashbordet, ikke på navigasjonen. Greia er at heg har klart å endre på tiden ved å bruke de to knappene/bryterene i dashbordet, men ikke til det tiden jeg vil ha. Spørsmålet er altså hva man gjør for å stille på tiden?

Lenke til kommentar

Takk for mange svar, og tildels oppfinnsomme forslag. Det er en digital klokke. Kan vel kjøre batteritrikset men det ville være praktisk å lære seg hvordan man skal gjøre det en gang for alle, med tanke på daylightsavingtime osv. Men herregud, noen må jo vite dette her? Rimelig sikker på at dette har vært standard hos mercedes i et tiår nå?

Dashbordet ser slik ut: 66_-1819675977.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...