Simenrf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei jeg lurer på om dette lydkortet støtter bare XP? Det står nederst: Systemkrav Microsoft Windows XP SP2, betyr det at den bare støtter vista? Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg lurer på akkurat samme ting, har samme kort. står i første maskinen min med vista, men lurer på om jeg kan sette det i andre maskinen som har xp. samt, er dette et bra lydkort for musikk? bedre enn optisk lydutgang i hoved kort? hvilke kabel skal jeg finne, den optiske kabelen min passer ikke i optisk ut hullet Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei jeg bruker det med Vista x64 og det funker bra etter den siste driveren kom. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan fungerer Alchemy, om du har testet det? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei jeg lurer på om dette lydkortet støtter bare XP? Det står nederst: Systemkrav Microsoft Windows XP SP2, betyr det at den bare støtter vista? Når det står system krav Microsoft Windows XP SP2, så vil det si at det er "minimumskravet". Kortet er da ikke støttet av eldre operativsystemer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 evt at Vista ikke var lansert på tiden kravspec. ble utarbeidet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå