jarex Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Heisann dere jeg så på disse rare kjølerene på 3dfxcool og det jeg egentlig lurte på var om noen av dere hadde vært borti disse. ?? http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/.../newsdet458.htm Lenke til kommentar
foxyman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 legg merke til det som står Athlon XP 3000+ and above jeg veit ikke hviken cpu du har, men ikke overbelast det du har om du ikke trenger det er mitt råd :wink: Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 den er testet på OcShoot idag Link Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Bra test :-? , forteller oss mye om temperaturer, mye overflødig informasjon der ja Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har akkurat kjøpt en sånn vifte til min XP2400+, skal bli spennende å se hvordan den funker når jeg har fått satt sammen alle delene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå