Gå til innhold

iPod + iTunes

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et spørsmål angående iTunes. Jeg tenkte jeg skulle legge inn nye sanger på iPoden min. Men så har det seg sånn at jeg har 1000 sanger inne på den fra før av. Disse vil jeg helst beholde. De sangene jeg har på iPoden har jeg ikke på dataen.

Sist gang jeg skulle legge over nye sanger, endte det med at jeg mistet alle de jeg hadde der fra før. Mulig jeg gjør noe feil? Men vet noen hvordan jeg kan legge over nye sanger, men samtidig beholde de gamle?

Og hvordan jeg evt. kan få slettet et enkelt bilde inne på iPoden? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det går fint hvis du bruker tredjeparts programvare for å legge inn sanger fra flere maskiner på iPoden. Winamp har støtte for portable devices (iPod, Zen osv). det eneste du renger for å overføre sanger fra Winamp er å høreklikke på sangene og velge "send to -> portable device".

Jeg har aldri like hvordan iTunes blander seg inn i hvilkene sanger jeg har på iPoden, hva jeg har på spillelister og lignende. Kræsjer maskinen din må du jo ifølge iTunes også slette alt på maskinen din da spillelistene blir forskjellig. Winamp er nå et program jeg bruker til å overføre alt av sanger og videoer til iPoden min. jeg har lagt ved bilde hvordan dette gjøres.

det finnes sikkert flere programmer som har denne støtten også men Winamp er det eneste programmet jeg bruker som jeg vet har slik støtte.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Prøv å koble til iPoden til den datan som inneholder sangene som ligger på iPoden for øyeblikket og velg "manuell håndtering av musikk" evt står det "Manuell håndtering av musikk og video" hvis du har iPod Video.

Når du da kobler til iPoden til den andre datan, skal det ikke forkomme en synkronisering.

Jeg gjorde nettopp det samme, skulle ha flere sanger, men datan som har de "gamle" sangene på iPoden er for øyeblikket ødelagt, men det gikk smertefritt for meg å legge inn nye sanger på en annen data.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har et spørsmål angående iTunes. Jeg tenkte jeg skulle legge inn nye sanger på iPoden min. Men så har det seg sånn at jeg har 1000 sanger inne på den fra før av. Disse vil jeg helst beholde. De sangene jeg har på iPoden har jeg ikke på dataen.

Sist gang jeg skulle legge over nye sanger, endte det med at jeg mistet alle de jeg hadde der fra før. Mulig jeg gjør noe feil? Men vet noen hvordan jeg kan legge over nye sanger, men samtidig beholde de gamle?

Og hvordan jeg evt. kan få slettet et enkelt bilde inne på iPoden? :)

Samme problem her! Trenger desperat hjelp! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...