aasheims Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk en feilmelding på mitt Canon 30D kamera for en liten tid tilbake om at det hadde skjedd en feil med minnekortet (CF) og at jeg måtte ta det ut og sette det inn igjen. Da jeg gjorde det fikk jeg beskjed om det var ingen bilder på kortet, og jeg får heller ingen kontakt med det når jeg kobler det opp mot PC-en. Har fortsatt en mistanke om at bildene som var på kortet fortsatt er der, men at jeg bare ikke får kontakt med det. Noen som har opplevd det samme? Eventuelt noen som vet om en spesiell fotolab hvor jeg kan sende inn kortet for å få hentet ut bildene? Mvh. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har opplevd det samme? Eventuelt noen som vet om en spesiell fotolab hvor jeg kan sende inn kortet for å få hentet ut bildene?Veldig mange fotobutikker kan gjøre dette for deg, med mindre kortet er helt ødelagt. Koster gjerne rundt 350 kr inkl. bildene brent ut på en CD. Hva slags minnekort er det? Dette årsaken til at vi her på forumet anbefaler Sandisk og Lexar minnekort, fordi det skjer relativt mye sjeldnere med dem... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Heisann, les denne Håper du får redda bilda dine Endret 9. januar 2008 av turnipkongen Lenke til kommentar
aasheims Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Hva slags minnekort er det? Dette årsaken til at vi her på forumet anbefaler Sandisk og Lexar minnekort, fordi det skjer relativt mye sjeldnere med dem...Det var dessverre et kort fra Ridata. Bruker tilvanlig kort fra Skandisk, men gikk tom for kort på en lengre Sør Amerika reise og det var det eneste jeg fikk tak i der og da... Prøvde noen av disse recovery programmene uten hell, men takker for forslagene. Tror problemet er at minnekortlesere ol. ikke klarer å lese kortet. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ibas er stedet for deg. De er spesialister på dette. Mange fotobutikker har også avtale med Ibas. Ibas er dyre for bedriftskunder, men billigere for privatpersoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå