Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Tenkte vi kunne opprette en slik tråd igjen siden vi har fått en "lekeplass" Det hele går ut på at jeg sier feks. "Jeg vil se et rosa hus", da finner neste bruker et bilde av et rosa hus på Google og poster det her. Deretter skriver den som postet bilde et nytt ønske. Regler:. - Bilde må bli funnet på Google. - Opplasting av bilder er ikke lov. - Kom med nye ønsker nå du poster bilde. - Bruk IMG tag når dere poster. Da er det bare å sette i gang ----------------------------------------------- Jeg vil se en blå lastebil. Endret 9. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://images.google.no/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN jeg vil se en pen dame Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) - slettet - baaaaaah., Endret 9. januar 2008 av seigmann Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg vil se en pen dame Vil se et svarthvitt bilde av en mann med romdrakt som står ved siden av en bil, på månen. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg vil se morra di! Fra spøk til revolver.. jeg vil se et bilde av hva vi trodde iPhonen ville se ut som før apple faktisk lagde den. edti: faen glemte svarthvitt>: edit: hah! Endret 9. januar 2008 av goliatmo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil se en liten gutt med gul t-skjorte som skriker av sinne til mobilen sin. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil se en feit man med Google logoen på genseren sin. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil se en feit man med Google logoen på genseren sin. Les reglene. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=225713? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Regler:.- Bilde må bli funnet på Google. - Opplasting av bilder er ikke lov. - Kom med nye ønsker nå du poster bilde. - Bruk IMG tag når dere poster. Les første post du Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Regler:.- Bilde må bli funnet på Google. - Opplasting av bilder er ikke lov. - Kom med nye ønsker nå du poster bilde. - Bruk IMG tag når dere poster. Les første post du Det finnes en tråd fra før Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Regler:.- Bilde må bli funnet på Google. - Opplasting av bilder er ikke lov. - Kom med nye ønsker nå du poster bilde. - Bruk IMG tag når dere poster. Les første post du Det finnes en tråd fra før Men no er det denne som teller og denne har egne regler. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det finnes allerede en tilsvarende tråd som heter Google leken. derfor stenges tråden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg