jk55 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg synes det har blitt fint her men, jeg finner ikke speedemeteret Jeg søkte på: speedometer og da kommdet opp: Mål farten på din internett linje. jeg trykket på den så TEST, da jeg gjøre det kom jeg opp på hovedsiden igjen.. Kan noen si meg hvor de finner et speedometer som FUNGERER?? Hilsen meg Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Også så sinna? Itavisen har et speedometer. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 www.tptest.se er den beste hastighetstesten jeg har funnet for skandinavere hitill. Jeg hadde nok annbefalt denne over HW.no sin uansett. HW.no's speeedometer har en tendens til å gi villt unøyaktige (alt for lave) resultater for noen folk, inkludert meg selv. Jeg får bare ca en femtedel av det jeg kan måle på f.eks. TPtest her på HW sin måler, men det er visstnok noe ikke alle har problem med. -Stigma Også så sinna? Itavisen har et speedometer. Ikke bare et speedometer, men en av de mest upålitelige faktisk Ihverfall om du har mer enn 8mbit du skal måle. -Stigma Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi er obs på at speedometeret er borte men det kommer tilbake så kjapt ting begynner å roe seg litt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 www.tptest.se var VELDIG unøyaktig. Målte meg 3.11mbit/s, mens www.speedtest.net målte meg 11051kbit/s! Jeg har 12mbit/s linje! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 www.tptest.se var VELDIG unøyaktig. Målte meg 3.11mbit/s, mens www.speedtest.net målte meg 11051kbit/s! Jeg har 12mbit/s linje! Ser ut som at forskjellige tester gir gode resultater for noen og varierende/dårlige for andre. Med vårt har jeg ikke hatt problem med å få 98Mbit på min 100Mbit linje, mens andre igjen har slitt med å få rette tall. Men det er såpass mye som kan påvirke slikt både hos forbruker og hos ISP(ene) at det er ikke bare bare å få til en tjeneste som gir gode resultater for absolutt alle desverre. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Finnes det noen andre sider som har de samme ekstrafunksjonene som HW hadde? Tenker da på distansemåler, og maks-hastighet for den distansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå