AndyPanda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sorry at jeg gjenoppliver denne tråden igjen, men måtte bare ... Han skulle svømme så så det ut som en dupp som bare plasket rundt. Muskler flyter vel ikke?? Det gjør hvertfall en dupp... ... Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen. Det er også påvist at gjennom å ta kreatin, vil oksygenforbruket i hjernen øke. Dette fører til at du holder deg skarpere og blir mindre mentalt sliten. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Sorry at jeg gjenoppliver denne tråden igjen, men måtte bare ... Han skulle svømme så så det ut som en dupp som bare plasket rundt. Muskler flyter vel ikke?? Det gjør hvertfall en dupp... ... Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen. Det er også påvist at gjennom å ta kreatin, vil oksygenforbruket i hjernen øke. Dette fører til at du holder deg skarpere og blir mindre mentalt sliten. Det at denne personen fløyt som en dupp måtte vel ha vært fordi personen hadde dårlige svømmeferdigheter og itillegg kanskje hadde dårlig bevegelighet på grunn av store muskler. Det at Kreatin gjør det skarpere er vel å ta litt hardt i herr Andy, hehe. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sorry at jeg gjenoppliver denne tråden igjen, men måtte bare ... Han skulle svømme så så det ut som en dupp som bare plasket rundt. Muskler flyter vel ikke?? Det gjør hvertfall en dupp... ... Eneste jeg vet om som har blitt ordentlig stor av kreatin stryker i 3 fag på skolen. Det er også påvist at gjennom å ta kreatin, vil oksygenforbruket i hjernen øke. Dette fører til at du holder deg skarpere og blir mindre mentalt sliten. Det at denne personen fløyt som en dupp måtte vel ha vært fordi personen hadde dårlige svømmeferdigheter og itillegg kanskje hadde dårlig bevegelighet på grunn av store muskler. Det at Kreatin gjør det skarpere er vel å ta litt hardt i herr Andy, hehe. Vel, det er hvertfall hentet direkte herfra http://www.tn.no/artikler.aspx?id=37 bla nederst på siden Mener å ha lest noe liknende et annet sted også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jaja, skryte-beskrivelser til webshoper er kanskje ikke den beste kilden.. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er da ikke noe kilde det der Andy. De henviser ikke artikkelen til noen som helst slags forskning. Uten kilder så er artikkelen like lite verdt som det du sier til oss her. Lenke til kommentar
different Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jaja, skryte-beskrivelser til webshoper er kanskje ikke den beste kilden.. Det er da ikke noe kilde det der Andy. De henviser ikke artikkelen til noen som helst slags forskning. Uten kilder så er artikkelen like lite verdt som det du sier til oss her. Jeg mener (jeg VET at jeg hørte det, men finner ikke kilde) å ha hørt at noen på NTNU (eller hva faen det var) anbefalte studentene å ta kreatin fordi det muligens kunne hjelpe til med det over halsen. Dvs ikke at man blir smartere, men mer opplagt osv. (Jeg tviler på det, fyi.) Endret 16. juni 2009 av different Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er da ikke noe kilde det der Andy. De henviser ikke artikkelen til noen som helst slags forskning. Uten kilder så er artikkelen like lite verdt som det du sier til oss her. GREIT! Jeg prøver igjen! "Forskning foretatt av forskere ved University of Sydney og Macquarie University i Australia, har vist at tilskudd av kreatin virkelig kan fremme både minnet og generell intelligens betraktelig." En Dr. Rae og hans kollegaer oppdaget spesielt at det å ta tilskudd av 5 gram kreatin i seks uker, økte subjektets evne til å huske lange rekker med tall, som telefonnumre, fra et gjennomsnitt på 7 tall til et gjennomsnitt på 8.5 tall. Hurtigheten hjernen opererte i ble også bedre, noe som får Dr. Rae til å anta at kreatintilskudd kan være til nytte for dem som krever økt mental prestasjon på kort sikt - for eksempel hos studenter. Leste det her: http://www.iform.no/pub/art.php?id=320 og det er henvist til en forskning! Godkjent? Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ikke ta for mye. Les bak på boksen. Det er bra med kreatin, jeg gikk opp ca 2 kg ganske kjapt med vann. Du blir litt sterkere og vil få mer vann i kroppen altså mer volum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå