Gjest Jente 16 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Har et kort spørsmål. Sprø her fordi jeg ikke finner ut det jeg lurer på på internett eller i ppille-manualen. Jeg har gått på microgynon ppiller i 2 månder nå. Jeg var ferdig med siste pille (21 brett) på sist Torsdag og fikk mensen på Mandag. Normalt (alså før jeg starta på ppiller) har jeg mye mens i 4-5 dager. Men nå får jeg lite og gjerne i 3 dager bare. Er noe galt? Eller er dette helt normalt? + Når jeg nå skal begynne på neste brett på Torsdag, er jeg da sikker fra første pille? Mvh Lille meg <3 Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei.Har et kort spørsmål. Sprø her fordi jeg ikke finner ut det jeg lurer på på internett eller i ppille-manualen. Jeg har gått på microgynon ppiller i 2 månder nå. Jeg var ferdig med siste pille (21 brett) på sist Torsdag og fikk mensen på Mandag. Normalt (alså før jeg starta på ppiller) har jeg mye mens i 4-5 dager. Men nå får jeg lite og gjerne i 3 dager bare. Er noe galt? Eller er dette helt normalt? + Når jeg nå skal begynne på neste brett på Torsdag, er jeg da sikker fra første pille? Mvh Lille meg <3 ja dama mi har akurat sånt ho og;) ho sir nu at ho e sikker da:P så det er vell det=) det er vell fra person til person men du å dama mi har akurat samme Lenke til kommentar
Gjest Patricia Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 hei jeg bruker også microgynon... det er helt vanlig trenger ikke å beskymre deg for det Lenke til kommentar
Gjest Patricia Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 og ja du er sikker fra første pille Lenke til kommentar
TrulsPiiksi Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Du vil som regel ha uregelmessige blødninger det første halve året, ved fast bruk av p-piller. Truls Lenke til kommentar
Gjest Gjest kkgid Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er helt normalt. live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg