Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Microgynon p-piller :P må vite

Gjest Jente 16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 16

Hei.

Har et kort spørsmål. Sprø her fordi jeg ikke finner ut det jeg lurer på på internett eller i ppille-manualen. :p

Jeg har gått på microgynon ppiller i 2 månder nå. Jeg var ferdig med siste pille (21 brett) på sist Torsdag og fikk mensen på Mandag. Normalt (alså før jeg starta på ppiller) har jeg mye mens i 4-5 dager. Men nå får jeg lite og gjerne i 3 dager bare.

Er noe galt? Eller er dette helt normalt?

+ Når jeg nå skal begynne på neste brett på Torsdag, er jeg da sikker fra første pille?

Mvh

Lille meg <3 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har et kort spørsmål. Sprø her fordi jeg ikke finner ut det jeg lurer på på internett eller i ppille-manualen. :p

Jeg har gått på microgynon ppiller i 2 månder nå. Jeg var ferdig med siste pille (21 brett) på sist Torsdag og fikk mensen på Mandag. Normalt (alså før jeg starta på ppiller) har jeg mye mens i 4-5 dager. Men nå får jeg lite og gjerne i 3 dager bare.

Er noe galt? Eller er dette helt normalt?

+ Når jeg nå skal begynne på neste brett på Torsdag, er jeg da sikker fra første pille?

Mvh

Lille meg <3 :)

ja dama mi har akurat sånt ho og;) ho sir nu at ho e sikker da:P så det er vell det=) det er vell fra person til person men du å dama mi har akurat samme ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...