Gå til innhold

Koble opp xbox på nett via laptop på trådløs nettverk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! det du må gjøre er å gå inn på start->kontrollpanel->nettverkstilkoblinger. deretter markerer du den lokale tilkoblingen(pc-xbox) deretter markerer du den trådløste tilkoblingen(pc-router/modem). Når du har markert begge tilkoblingene høyreklikker du på en valgfri av de to tilkoblingene og velger alternaltivet: opprett nettverksbro. Når du har gjort dette skal det funke:D

Lenke til kommentar
Hei! det du må gjøre er å gå inn på start->kontrollpanel->nettverkstilkoblinger. deretter markerer du den lokale tilkoblingen(pc-xbox) deretter markerer du den trådløste tilkoblingen(pc-router/modem). Når du har markert begge tilkoblingene høyreklikker du på en valgfri av de to tilkoblingene og velger alternaltivet: opprett nettverksbro. Når du har gjort dette skal det funke:D

hei. har prøvd dette. men det funker ikke hos meg. har en kompis som har gjort dette og det funker hos han. men når jeg kjører en test på xboxn står det at det er noe galt med ip.

men takker for svar uansett

Lenke til kommentar

hei. har prøvd dette. men det funker ikke hos meg. har en kompis som har gjort dette og det funker hos han. men når jeg kjører en test på xboxn står det at det er noe galt med ip.

men takker for svar uansett

tipper det er en konflikt mellom ip-adressene på nettverket ditt. du kan prøve å skrive inn en manuel ip-adresse på xboxen din. dette gjør du ved å gå inn på network settings og edit settings på xboxen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...