Azidops Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Hvilke spill er det som for tiden opptar folket og evt. hvorfor? Selv spiller jeg mye TF2. Genialt spill med passelig vanskelig oppstartsnivå, action hele tiden og lett å komme seg inn i. TF2 har mye av det jeg savner hos mange konsollspill. Mange spill blir for detaljerte slik at man ikke kan sette seg ned og bare spille en halvtime-time. Et forholdvis enkelt spill sammenlignet med mange av konkurrentene, men knallgod spillbarhet. Hvis noen vil adde meg i vennelisten slik at jeg kan knuse dere i TF2 så er GT PressPlayOnTape. Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Rundet nettopp Bee Movie. Det tipper jeg det ikke er mange her som har spilt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Transport Tycoon Gobliins 2 Counter Strike 1.6 Grand Theft Auto Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Transport Tycoon Gobliins 2 Counter Strike 1.6 Grand Theft Auto Microsoft delen? B2T: Cod 4 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Transport Tycoon Gobliins 2 Counter Strike 1.6 Grand Theft Auto Her var det en del gamle røvere. Gobliins-serien var genial. Har du spilt Woodruff (eller noe sånt)? Siste spill i den serien. Elsket den type spill før. Nå har jeg ikke tålmodighet. Transport Tycoon brukte jeg så mye tid på at det er helt tragisk. Mår man kom langt spillet begynte det å gå tregt. Jeg satte PC-en på før jeg gikk på skolen bare for å få tiden i spillet til å gå Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PGR 4 .. Blir aldri lei av det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis noen vil adde meg i vennelisten slik at jeg kan knuse dere i TF2 så er GT PressPlayOnTape. Er du en fan? Hvis vi kan nevne andre konsoller så spiller jeg Banjo Kazooie igjen. Ikke så altfor ofte, men. Ellers går det i Halo 3. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen!:o runnet alt, finner ikke noe mer å kjøpe:/ spiller ps3:p Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Guitar hero 3 og The simpsons game. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Etter at jeg fant ut at PGR4 hadde fått turneringer over Xbox Live har jeg spilt det regelmessig. Nesten hver eneste kveld. (Ny turnering hver kveld). Så fra 20.00 og litt utover kvelden (varierer med tanke på hvor langt i turneringa jeg kommer), er det PGR4-disken som snurrer. Ellers spiller jeg også en del COD4 på Xbox Live med venner. Spiller Halo 3 av og til. Rocket Race er det morsomste som fins, såh! Bomberman Live er en arkadetittel jeg aldri blir lei. Så det blir litt bombing her og der. (Det også på Live, seff). Endret 9. januar 2008 av Lygre Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 CoD4, Mass Effect, Halo 3 Online, Guitar Hero 3 Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ingen!:o runnet alt, finner ikke noe mer å kjøpe:/ spiller ps3:p Da er det ikke så rart. Ganske merkelig du ikke finner noe å spille på 360 vil jeg si. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Guitar Hero II/III blir aldri lei, bare j****g forbanna av og til Halo 3 Online CoD 4 Online Litt Enchanted Arms på si xD Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går mest i COD4 og Simpsons The Game for tiden. Spiller også SOF: Payback og Kane & Lynch i ny og né. Har prøvd å spiller TF2 også, men får visst ikke lov av Xboxen :S Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Call of Duty 4 Guitar Hero 3 PGR 4 THPS4 (et av tidenes spill! spilt det siden 2002) Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På Xbox360: Guitar Hero 3 Av og til litt Assassins creed også, men det går sakte fremover der for tiden gitt På PS2: Final Fantasy XII På xbox1: Knights of the old republic (som "Sith" selvsagt ) Er snart ferdig med KotOR. Etter det tror jeg jeg skal ta en ny gjennomkjøring av Halo trilogien i rekkefølge for å få med meg detaljene i storyen. (Er ikke stor fan av Halo egentlig, så sist jeg spilte gjennom gadd jeg ikke sette meg så veldig inn i den) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Wii: Ingenting alt er runda PS2: Final Fantasy XII DS: Elite Beat Agent (begynner å slite nå) Xbox 360: The Orange Box (Jeg snakker Portal her..ja PORTAL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg