Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan jeg bare laste ned torrenten i Opera? Altså sånn at den ikke laster ned hele fila, bare torrenten som jeg senere kan åpne i et annet program. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan kan jeg bare laste ned torrenten i Opera? Altså sånn at den ikke laster ned hele fila, bare torrenten som jeg senere kan åpne i et annet program. Hvorfor kan du ikke bare be Opera om å sende fila direkte til programet du har planer om å bruke? Slik kan du hvert fall gjøre det: Verktøy --> Instillinger --> Avansert --> Nedlastninger --> ta vekk merkingen "Skjul filtyper som åpnes i Opera" --> skriv "torrent" i søkefeltet. Deretter trykk "rediger". Så velger du program som du vil Opera skal sende fila til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Høyreklikk, "lagre mål som". Men det enkleste er selvsagt stille inn opera til å åpne torrent i forhåndsvalgt program. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk for svar . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå