roger2002 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvilket program er best egnet for dette? Vil det kunne gå å sende fax med en adsl-linje, eller må en ha et modem installert? Andre tanker? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 http://www.online.no/cgi-bin/dashbord/dash...kontor&type=fax Krever dog at du har Telenor-abonnement -men da kan du faktisk også _motta_ telefakser. Programmet støtter vedlegg i Word, Excel, ren tekst (*.txt) og bilder (f.eks innscannede) i *.TIFF-format. Skal også virke på ADSL -men bare hvis du har Telenor, som sagt... Hjalp dette? Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Takk for svar. Det hjelper delvis, men ikke helt. Telenors tjeneste virker særdeles ustabil. Jeg fikk sendt en fax, men fax nr 2 gikk aldri gjennom.. Andre løsninger? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei roger2002! Eg har gitt nokre tips i denne tråden. Som eg håper vil kunne hjelpe deg litt på veg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå