pauli Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei...jeg har et chieftech kabinett.... jeg har bygget PC en og alt fungerer..mn jeg aner ikke hvordan jeg skal sette inn CD rommen... Ksn noen hjelpe meg og gi meg svar på min E mail Takk på forhånd... E-mail:[email protected] Lenke til kommentar
buuren Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 hehe, jeg husker jeg hadde samme problemet. du fikk med noen "skinner" som du må feste på cdromen med skruer, så kan du skyve cdromen inn i kabinettet mvh Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg var et sekund unna å poste den samme mld da jeg skulle montere mitt. Det er en mindtwister det der da. Lurer på om Chieftec har fått mange mail om det? Jævlig lur ide egentlig at du bare kan ta ut CD-Rom, brenner sånn da. Go Chieftec Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Ja, Chieftek kabinettet er en skikkelig mindbender. :wink: Helt genialt å _ikke_ legge ved bruksanvisning.... Det går vel ikke så lenge før pauli lurer på hva i alle dager den ringen som følger med skal brukes til. :wink: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 da kan jo jeg spørre for han :smile: hva skal man bruke metallringen til? :smile: Lenke til kommentar
KAO Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Godt spørsmål. Kom med svaret, så kan jeg ta ringen min i bruk. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det vet jeg for det spurte jeg om for noen dager siden her på forumet:)) gamlingen; se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=25&replies=3 [ Denne Melding var redigert av: gstavdal på 2002-01-07 22:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå