yates56 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg har vurderer å kjøpe meg en xbox 360, men jeg synes det er ganske dyrt. Har drevetr og sett på noen annonser på finn.no men jeg har hørt at det ikke er så lurt å kjøpe det brukt. Er det sant? Lurer også på om det er noen butikker nå som har salg på xbox 360. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 1995kr hos spaceworld.no for 360 Arcade SKu'en. Det følger med 256mb minnekort på den. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 1995kr hos spaceworld.no for 360 Arcade SKu'en. Det følger med 256mb minnekort på den. Har det mye å si om det ikke er harddisk på xbox'en? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uten harddisk vil du ikke kunne laste ned feks, demoer, innhold til spill og en del filmer (pga at minnekortet som følger med er kun 256mb). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hva ser du på som billig da? altså sum Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) hva ser du på som billig da? altså sum Mellom 0 og 1600 kroner ser jeg på som billig, men har det noen forskjell om du kjøper den brukt? Endret 9. januar 2008 av yates56 Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte en brukt i jula til 1500,- fulgte med 2 spill og 2 trådløse kontrollere, fjernkontroll og 20gb hdd =) Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte en brukt i jula til 1500,- fulgte med 2 spill og 2 trådløse kontrollere, fjernkontroll og 20gb hdd =) Det var et bra tilbud! hvilken side kjøpte du den fra? Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte en brukt i jula til 1500,- fulgte med 2 spill og 2 trådløse kontrollere, fjernkontroll og 20gb hdd =) Det var et bra tilbud! hvilken side kjøpte du den fra? Ta deg en tur på www.finn.no så kanskje du finner ett lignende tilbud Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte en brukt i jula til 1500,- fulgte med 2 spill og 2 trådløse kontrollere, fjernkontroll og 20gb hdd =) Det var et bra tilbud! hvilken side kjøpte du den fra? Ta deg en tur på www.finn.no så kanskje du finner ett lignende tilbud Jeg er der nesten 24 timer i døgnet nå og venter på nye tilbud, når det først har kommet noe, så blir det solgt med en gang... Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er mye på Finn selv og har faktisk ofte et hav av tid der inne (Nattevakt med tilgang på internett) men 1500 kroner for en xbox360 med harddisk 2 spill og 2 trådløse tror jeg uansett er et bedre tilbud enn noe av det jeg har kommet over. Er sjelden du finner dem så billig. Faktisk har jeg sett DEFEKTE (RRoD) premium konsoller gå for såpass som 1400 (uten noe annet enn HDD og en trådløs kontroller)Men til og med det er faktisk en bra pris når man tenker på at MS reparerer konsollet gratis for deg om du bare gidder å vente noen uker på å få det tilbake igjen. Enten er folk veldig late og veldig rike, som heller kjøper nytt enn å vente på reparasjon eller så kjenner de rett og slett ikke til hvilke rettigheter garantien og kjøpsloven gir dem. Lenke til kommentar
HiZZerN Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte en brukt i jula til 1500,- fulgte med 2 spill og 2 trådløse kontrollere, fjernkontroll og 20gb hdd =) Det var et bra tilbud! hvilken side kjøpte du den fra? Fant på Finn.no.. fant annonsen 20min etter den var lagt ut, og ringte med en gang og sa SOLGT. ettersom vi var på ferie bare 30min unna han som solgte den ....var den henta på 2 timer =) (måtte vente på middagen før vi fikk kommet oss ut av huset =) Fulgte forresten med 2 headset også . Han som solgte den hadde nemlig kjøpt seg ny og skulle bare få den unna. Måtte dobbeltsjekke pris med han for å høre om d var sant... Holdt på å dra til oslo litt før på dagen og hente meg en til 2700,- Var glad jeg venta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 QXL > Finn.no Kjøpt alle konsoller jeg noengang har eid der, aldri vært en eneste feil. Finn egner seg derimot bra til å handle brukte spill på. Fikk gears of war 2 uker etter release for 250,- på finn. Kjøpte min xbox360 for et år siden for 2000 med 3 spill og 2 kontrollen (en trådløs) og 20gb hdd. På QXL vel og merke. Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er vel helt usaklig å si at QXL er bedre enn Finn.no på bakgrunn av at KONSOLLENE aldri har hatt feil... Dette går kun på konsollen, ikke nettstedet man bruker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg selger min vindtunell-360 for tusenlappen, se detaljer på bruktmarked.hardware.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå