Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

får ikke startet dataen!

Anbefalte innlegg

Jeg har en annen stasjonær pc som ikke vil starte, eller det kommer opp sånn nedtelling åsså må jeg velge start på vanlig måte, sikrehets modus å sånn. Har prøvd å starte med alle modusene som står der men den bare starter på nytt åsså kommer inn i det moduset igjen. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke helt sikker på hva problemet med pcen er men høres nesten ut som Blaster virus.

virus_blaster.jpg

Hvis det er en slik melding du får opp så gå innpå denne siden http://www.symantec.com/security_response/...-081119-5051-99

Med en gang pcen starter så husk å tilbakestill klokken slik at du lurer viruset og får mer tid på deg til å fikse dataen. Bare dobbelklikk nede på klokken og still tilbake 2-3 timer. Vinduet fra Blaster kommer forsatt til å være der men du vil ha mer tid på deg.

Anyways, korrekt meg hvis eg tar feil angående problemet!

Lenke til kommentar

Med en gang pcen starter så husk å tilbakestill klokken slik at du lurer viruset og får mer tid på deg til å fikse dataen. Bare dobbelklikk nede på klokken og still tilbake 2-3 timer. Vinduet fra Blaster kommer forsatt til å være der men du vil ha mer tid på deg.

Anyways, korrekt meg hvis eg tar feil angående problemet!

Kommer ikke engang inn på skrivebordet, Med engang jeg slår den på kommer blir det svart åsså kommer det med hvot skrivt at jeg må trykke opp eller ned å alternativene er: start windows på valig måte, siste fungerende konfirugasjon, sikrehets modus med bare kommandolinjen, sikkrehets modus nettverk og bare sikrehets modus.

Lenke til kommentar
Du har prøvd alle men ingen av de fungerer? Det burde egentlig gå å gjenopprette hvis du klarer å starte den i sikkerhetsmodus.

Funker ikke det heller så vet jeg rett og slett ikke...

gjenopprettet ? :p

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet.

Den restarter hver gang den begynner å loade windows.

Ingen av valgmulighetene hjelper.

Kan huske dette har skjedd med meg før men husker ikke hvordan jeg fikk ordnet det.

Sikkert flere der ute som har opplevd det.

Frustrerenes å ikke komme inn :/

Lenke til kommentar

start PC-en med windows cd i, la maskinen starte på cdrom åsså kjører du/dere gjennoppretting / fixboot via repair console,

1 alternativ er å stille klokken i bios tilbake til før problemet oppsto det kan kanskje løse boot problemet slik at du/dere slipper å kjøre repair console som nevnt ovenfor

Lenke til kommentar

Hva er det folk roter med? Han har ikke virus. Han er i bootmenyen som du får opp ved å trykke f8 eller automatisk om det har vært noe ureglementert i windows. Denne teller som sagt ned om ingen valg foretas og starte opp i normal modus.

Du kan gjøre som han over sier. Sette inn XP CD og velge repair funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...