Gå til innhold

Drivere til NEC ND-1100A DVD +RW ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp mottatt en NEC ND-1100A DVD brenner... Kjøpte denne som bulk og da jeg skulle laste ned drivere til den kunne jeg ikke finne noen.. (NEC har et helt håpløst web-system spør du meg...) Noen som vet hvor jeg kan finne drivere til denne brenneren?

HVIS jeg trenger noen da vel å merke.. :)

Skal brukes på en maskin med Windows 2000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men nero skal ikke begrense valget utifra hvilken type plate du har FØR den blir puttet i. den kommuniserer med selve brenneren, som skal si "heisann, jeg er en finfin dvdbrenner som kan brenne max 4x på dvd-r-plater, og 2.4x på dvd-rw-plater".

problemet er at våre brennere sier "jeg er en middelmådig brenner som bare kan brenne 2.4x max på alle typer plater". og når man betaler 500kr ekstra for at den skal være 4x, så.. mumle, mumle.

Lenke til kommentar

Helt enig med deg, det virker litt merkelig. Jeg ser bare en mulighet og det er at den husker hva som var i brenneren sist. Jeg testet nå med Ulead MovieFactory 2.0 (som forøvrig virker som et bra program og kan hentes ned som trial på nettet) Og dette programmet gir meg ikke valg mulighet for hastighet før jeg setter i plata.

Jeg vet at folk andre steder i verden har brendt 4X med denne brenneren, det blir spennende å se når jeg får noen 4X plater, akkurat nå er det ikke kritisk for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...