Joachim_F Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Her er en smakebit av Experience 112, et nyskapende eventyr fra Frankrike. Les mer Endret 15. januar 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg får en error når jeg prøver å laste ned, både fra torrenten og ftp. (noe med download.gamer.no som feiler) Håper det funker igjen snart, for jeg gleder meg til å teste dette spillet. //edit: Tror også det er en skrivefeil i artikkelen: "...men må i stedet ta over basens og benytte deg av disse for å få henne i sikkerhet." det skal vel stå noe sånt som "basens sikkerhetssystemer" eller noe i den duren? Endret 16. januar 2008 av slash Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Når kommer denne feilmeldingen? Når du starter nedlastingen, eller når du prøver å installere? Takk for tipset ang. skrivefeilen. Retter nå. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm, spillet ser spennende ut. Har nedlasstet demoen og skal prøve den når jeg er ferdig på jobb i dag. Lenke til kommentar
slash Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Feilmeldingen kommer når jeg prøver å laste ned. Jeg klikker linken og får denne feilmeldingen: Unable to connect Firefox can't establish a connection to the server at download.gamer.no. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Funker helt fint her, både ftp og torrent. Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Digg demo! Eller, altså: Veldig moro å prøve noe helt nytt. Det fungerer på en måte som et eventyrspill i den forstand at man må finne opplysninger og gjenstander i miljøet og bruke dem for å komme seg videre/låse opp dører etc. Men: man slipper å gjøre usansynlige kombinasjoner av gjenstander eller klikke på alt til noe skjer. Blir muligens kjøp, ja men jeg har litt lyst til å se en anmeldelse først for å være sikker på at det blir god variasjon videre i spillet. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har samme problemet som slash, både i Firefox og IE (Vista). Klarer ikke å nå verken torrenten eller setupen. Men når filene fint vha. en vanlig FTP-klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg