Ernie Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 La inn nevnte prog. på min bærbare maskin for å teste hva jeg får... (hvis jeg får kjørt testen så vil det være minimale poeng... fikk 740 med 2001 utgaven...). når jeg starter programet skjer dette: popup: "hardware does not support cube textures. 3DMark03 will not run properly" ny popup: "Hardware does not support compressed textures (DXT1 and DXT3). 3DMark03 will not run properly." enda en popup: "Your system cannot run any game test of 3DMark03. Please install and run 3DMark2001 for more comprehensive benchmarking." den siste popup'en beskriver egentlig godt mulighetene når programmet endelig kommer opp... null muligheter til å teste, siden det står "not supported" på alle testene... er det noe jeg kan gjøre for å kjøre den på min bærbare maskin eller må jeg nøye meg med 3DMark2001? Maskinen ser slik ut: CPU: Celeron 700mhz RAM: 1x128mb PC100 SDRAM chipset: intel natome 82440BX/ZX hovedkort: Compal Electronics, Inc. 440BX Desktop Refrence Platform ATI Mobility 128 AGP 2x (16mb) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det heter seg vel at 3D mark 2003 har minimumskrav 1GHz CPU og 32MB skjermkortminne. Da jeg ikke har lasta ned progget selv vet jeg dessverre ikke hvordan du eventuelt kan tukle deg til at det funker. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Det heter seg vel at 3D mark 2003 har minimumskrav 1GHz CPU og 32MB skjermkortminne. Da jeg ikke har lasta ned progget selv vet jeg dessverre ikke hvordan du eventuelt kan tukle deg til at det funker.du sier no der gitt :wink: Lenke til kommentar
Ali-Baba Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg har også litt stress med 3dmark 03.. åpner ikke fordi jeg ikke har direct3d.dll hvor får jeg tak i det? eller må jeg reinstalle drivere? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 jeg har også litt stress med 3dmark 03.. åpner ikke fordi jeg ikke har direct3d.dll hvor får jeg tak i det?eller må jeg reinstalle drivere? du må legge inn direct 9.0 (eller hva det nå heter....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå