Bamse_ Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Skoleoppgave greie som ble tatt rett før jul. Hadde vært finfint og høre hva folk tror om det =) Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Lyset er utrolig bra og bildet er skarpt. Du har også klart å lyse opp øynene pent, som jeg ser mangler på ofte. Hun har veldig pene øyne:) Er det et palestina-skjerf jeg aner? Eller kanskje ikke, det har vel annerledes mønster. Om det er det, så får du si fysj til henne fra meg:) EDIT: skrivefeil Endret 9. januar 2008 av abbarve Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Lyset er utrolig bra og bildet er skarpt. Du har også klart å lyse opp øynene pent, som jeg ser mangler på ofte. Hun har veldig pene øyne:) Er det et palestina-skjerf jeg aner? Eller kanskje ikke, det har vel annerledes mønster. Om det er det, så får du si fysj til henne fra meg:) EDIT: skrivefeil Er enig med dette.. veldig bra portrett.. likte hvor skarp øynene ble her Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hiver meg på jubelkoret her. Et tilnærmet perfekt portrett Fin skarphet, komposisjon og beskjæring Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er nok ikke ett palestinaskjerf nei Vi er da ikke 14 år heller (no offence til noen :> ) Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er nok ikke ett palestinaskjerf nei Vi er da ikke 14 år heller (no offence til noen :> ) Off topic: Palestina skjerf er jo på moten igjen da! Er vel ikke noe galt i det? (PS: Er gutt, har ingen meninger om akkurat dette i utgangspunktet) Likte skarpheten i bildet ditt, fint lys, og fine kontraster, syntes kanskje at du såg litt for lite av ansiktet/håret, skulle kanskje fått pittelitt meir av ansiktet hennes på høgresida (venstre sida hennes). Uenig? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Er vel strengt tatt det at det er på moten som er problemet for mange Når det gjelder beskjæringen på høyre side har jeg faktisk croppet det tettere enn orginalt, raw fila har mer av ansiktet med. Men for meg så ble blikket og utrykket mer intenst når jeg gjorde den tette croppen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Skjønner hvor du vil hen med croppen, men det er knøttlittegranne for nært hennes venstre øye syns jeg. Mulig å få se en versjon som er ørelite videre? Jeg liker også øynene her! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Skjønner hvor du vil hen med croppen, men det er knøttlittegranne for nært hennes venstre øye syns jeg. Mulig å få se en versjon som er ørelite videre? Jeg liker også øynene her! Enig med dette, ble litt for nært. Men det er ikke mye det er snakk om :=) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Skoleoppgave greie som ble tatt rett før jul. Hadde vært finfint og høre hva folk tror om det =) Helt enig! Terningkast 5! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Fine øyne! Jeg ville rettet det opp litt, og jeg syns det mangler litt på høyre side, + at du helt sikkert kunne kuttet under skjerfet for å fått fram trekanten, og ikke så brutaltt. Om du ikke vil ta med mer i bunn så syns jeg du skal kutte lengre oppe, nå blir det hverken fugl eller fisk. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) "msn?" Endret 12. januar 2008 av Insty Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 hei. nydelig bilde. ka lysutstyr brukte du? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 hei. nydelig bilde. ka lysutstyr brukte du? Jeg brukte en vanlig studioblitz med en ganske stor softbox på høyre side, en sølv reflektor på motsatt side for oppletting og en blitz hengende i en vinsj lignende sak over hodet hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå