Gå til innhold

BK: ett studio portrett

Bamse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyset er utrolig bra og bildet er skarpt. Du har også klart å lyse opp øynene pent, som jeg ser mangler på ofte. Hun har veldig pene øyne:) Er det et palestina-skjerf jeg aner? Eller kanskje ikke, det har vel annerledes mønster. Om det er det, så får du si fysj til henne fra meg:)

EDIT: skrivefeil

Endret av abbarve
Lenke til kommentar
Lyset er utrolig bra og bildet er skarpt. Du har også klart å lyse opp øynene pent, som jeg ser mangler på ofte. Hun har veldig pene øyne:) Er det et palestina-skjerf jeg aner? Eller kanskje ikke, det har vel annerledes mønster. Om det er det, så får du si fysj til henne fra meg:)

EDIT: skrivefeil

Er enig med dette.. veldig bra portrett.. likte hvor skarp øynene ble her :)

Lenke til kommentar
Er nok ikke ett palestinaskjerf nei ;) Vi er da ikke 14 år heller (no offence til noen :> )

Off topic: Palestina skjerf er jo på moten igjen da! Er vel ikke noe galt i det? (PS: Er gutt, har ingen meninger om akkurat dette i utgangspunktet)

Likte skarpheten i bildet ditt, fint lys, og fine kontraster, syntes kanskje at du såg litt for lite av ansiktet/håret, skulle kanskje fått pittelitt meir av ansiktet hennes på høgresida (venstre sida hennes). Uenig?

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt det at det er på moten som er problemet for mange ;)

Når det gjelder beskjæringen på høyre side har jeg faktisk croppet det tettere enn orginalt, raw fila har mer av ansiktet med. Men for meg så ble blikket og utrykket mer intenst når jeg gjorde den tette croppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...