Gjest Jenteoslo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det farlig og svelge for mye sæd? Opptil flere ganger daglig? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tviler på at det er spesielt skadelig. Inneholder jo mye protein Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skadelig er det for tenna i alle fall, om ikke halsen og flimmerhårene i hals - Men jeg tviler - i stor grad. Proteiner er det idet, da det er DNA. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Glem ikke D-vitaminene. Et godt argument. Eller; du kan smøre det i håret, og bruke det som et alternativ til gele! Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kan garantere deg at det er totalt ufarlig... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Alt er farlig i for store mengder - vann, jordbær, epler - alt! Men det skal mye til å drikke/spise seg ihjel på én ting. Det samme gjelder sæd. Det sies at Dronning Cleopatra var nymfoman og sugde flere enn 100 menn på en kveld en gang. Sant? Vet ikke... Hun overlevde i hvertfall det (med mennenes forgudelse), fordi vi vet når og hva hun døde av. Så du kan trygt sluke så mye sæd du vil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg har slettet et par innlegg. prøv å hold en viss seiøsitet folkens. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alt er farlig i for store mengder - vann, jordbær, epler - alt! Men det skal mye til å drikke/spise seg ihjel på én ting. Det samme gjelder sæd. Det sies at Dronning Cleopatra var nymfoman og sugde flere enn 100 menn på en kveld en gang. Sant? Vet ikke... Hun overlevde i hvertfall det (med mennenes forgudelse), fordi vi vet når og hva hun døde av. Så du kan trygt sluke så mye sæd du vil. Det var det naturfags læreren min på GK alltid sa. Alt er dødelig hvis du får i deg nok, hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var det naturfags læreren min på GK alltid sa. Alt er dødelig hvis du får i deg nok, hehe. skal du få i deg dette fra et menneske skal det godt gjøres å få i seg en dødelig mengde. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det skal vel vanskelig gjøres å få i seg så mye sæd at det er farlig, da tror jeg du skal ha rimelig mange kamerater som stiller opp for deg.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skadelig er det for tenna i alle fall, om ikke halsen og flimmerhårene i hals - Men jeg tviler - i stor grad. Proteiner er det idet, da det er DNA. Bare korrigerer litt her: Ingen flimmerhår i spiserør/svelg, kun luftrør. Ikke mye proteiner i DNA, kun de som kveiler opp DNA-tråden. Heller ikke farlig for tenner sammenliknet med samme mengde Cola (er snakk om svært små mengder). Og så til trådstarter: Det er ikke farlig med det man vel vil kalle "normal dose" i prinsippet, men se an hvem som leverer varene. Noen har litt rusk i maskineriet, og du kan få masse artige kjønnssykdommer gjennom munnen, blant annet herpes, gonoré, syfilis, klamydia, HIV, HPV, hep A, B og C, flatlus. Risikoen for smitte øker betraktelig hvis du har sår i munnen, svelger sæden eller pusser tennene kort tid etterpå (ettersom dette kan skape små sår i tannkjøttet). Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Skadelig er det for tenna i alle fall, om ikke halsen og flimmerhårene i hals - Men jeg tviler - i stor grad. Proteiner er det idet, da det er DNA. Ehm... Hva er det ikke DNA i? Hvertfall under sexakten... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For mye sæd? Hva er det da tro : Fire spiseskjeer, eller en dl ? Oppsøk en lege. Det er noe som heter Nymfoman. Tror ikke det er noen som ligger å gaper og svelger unna dagen lang. hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nei, det er ikke farlig med mindre partneren din han en eller annen skummel sykdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg