Sewero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvor på nett bestille skolebevis? Jeg går 1. på byggfag og trenger skolebevis, kontordama sa hvor men jeg har glemt det Trur nettsiden startet på "A". Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du skal jo få skolebevis av skolen din da.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 De sa jeg måtte bestille på nett... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hahaha, skal dette være en spøk? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke sikkert det er en spøk. På nettet finner man at (elever ved Dønski VGS [sikkert andre også]/ [http://www.donski.vgs.no/skolebevis.htm]): SKOLEFOTOGRAFERING: Hvis du ikke var til stede under skolefotograferingen, har det ikke blitt laget kort til deg. Du må da selv gå inn på www.ariel.no og laste ned ditt eget bilde. Ta kontakt med dem for å få vite kundenummeret ditt enten via e-post eller pr. telefon. Du betaler da kr. 60,- direkte til Ariel ved bestilling og kr. 40,- når du henter kortet på skolen. Du får beskjed på It’s learning når kortet er ferdig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har bestillt nå, eller 2 timer siden nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå