tOmma- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, hvordan? Fikk en zippo i gave, og skjønner ikke hvordan jeg skal fylle den opp. Er det sånn at jeg skal skru av den skruen og fylle oppi der, eller skal jeg bare løfte bort bomullsplata og fylle direkte oppi der? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) løft av den bomullsplata og hell litt nedi der. det skal ikke være slik at det renner utover, men bomullet under platen skal bli fuktig Endret 9. januar 2008 av aklla Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for svar, nå antenner den! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Låner tråden din litt jeg t0mma. Når jeg har fylt opp zippolighteren så tenner den osv. Men hvis jeg bare lar lighteren ligge noen dager så er den helt tørr. Jeg trenger vel ikke fylle den opp hver dag? Fordamper bensinen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 det skal ikke bli tørt nei, den skal holde ganske lenge. ja, bensin fordamper, men en zippo skal være tett, og dermed forsvinner ikke bensinen. sikker på at du alt er som det skal med den og at den er tett? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Slik er min også, WD40, og det er sykt irriterende. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 sikker på at du alt er som det skal med den En gang til? Veit jo ikke om den er helt tett men, vanskelig å få sjekka. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) ... Fant svar Endret 24. august 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Låner tråden din litt jeg t0mma. Når jeg har fylt opp zippolighteren så tenner den osv. Men hvis jeg bare lar lighteren ligge noen dager så er den helt tørr. Jeg trenger vel ikke fylle den opp hver dag? Fordamper bensinen? Skjedde med en venn av meg, han mente den fordampet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå