B0hemen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Jeg skal sette inn ny harddisk i en bærbare nå så skal legge inn vista fra bunn av, men jeg lurer litt på om jeg skal sjeke ut ubuntu og (dual boot). Noen tips om hvordan jeg bør gjøre dette? Jeg ser for meg legge inn vista som vanlig og så legge inn ubuntu etterpå? Hvordan er det med drivere til ubuntu? jeg har en dell inspiron 6400. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Legg inn vista først og ubuntu etterpå. Dualboot blir automatisk satt opp av ubuntu. Er du uheldig kan det hende du må knote litt med drivere, men mest sansynlig fungerer det. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 takk for svar ATI Mobility Radeon X1400 Duo prosessor Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det funker fint det, bruk restricted drivers manager til å aktivere driverne til skjermkortet ditt etter install. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå