WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synd jeg har 750i brikkesettet da Skal trøste deg med at du ikke har innebygd grafikk da :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Synd jeg har 750i brikkesettet da Skal trøste deg med at du ikke har innebygd grafikk da :!: Kanskje bedre uten Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva med muligheten for SLi mellom eks. 8800GT og 8800GTX? Jeg kunne ønsket meg en slik hybrid løsning. Endret 9. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Enig, syns det skulle vært mulig å bruke Hybrid med ulike skjermkort, hvertfall innenfor samme serie (8xxx serien fungere sammen osv) Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes Nvidia kommer med en aldri så liten kjekk løsning der. Men hittil er det få løsninger som fungerer med Hybrid SLI, vi snakker foreløpig om 8500GT og 8400GS... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noe de jo virkelig kunne tjent penger på, er å la toppkortene fra generasjon til generasjon være SLI-kompatible med hverandre. Slik kan folk hele tiden ha det nyeste uten å trenge å kaste det forrige. Tviler uansett på at det er så mange forbrukere som kjøper dobbelt opp med toppkort for hver generasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå