unwill Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Er det noen program som man kan tegne enkle kretser lett... prøvd å bruke word, og da tar det evigheter. Trenger ikke mere enn; Spennningskilder både AC DC Strømkilder Motstander Kondensatorer Bryter Forbruker/evt den klassiske lyspæren. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Kommer ikke på noe konkret akkurat nå, men veit at det finns masse sånne progs ute på nett hvis man leiter litt. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 OrCad, synes å huske jeg brukte det den gangen jeg prøvde å fordype meg i støy innen elektronikk. Lenke til kommentar
rks Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Sjekk denne: http://www.free-pcb-software.com/html_uk/u...k_service_1.htm Mulig du finner noe her...... Mulig det finnes demo av OrCad også, sjekk www.cadence.com Sitter selv med Orcad på jobb, og den er kanskje ikke så enkel om det er ditt første CAD-prog. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Mulig det finnes demo av OrCad også Den demoen er vel sperret til 12 elemeneter du kan bruke. Synes å huske at den var det (studentversjonen) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Takker for svar, skal laste ned OrCad og se om jeg forstår noe av den. Tenkte første på noe enkelt egentlig, men men... vi får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå