Ny i gamet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Jeg driver og planlegger en ny PC, og har plukket ut diverse komponenter, blant annet et Sapphire HD 3850-kort. På requirements står det mange steder at disse kortene bør ha en 450W strømforsyning, mens jeg har sett meg ut en Seasonic S12 med enten 380 eller 430W. Alternativet er Corsair 450W, men den kommer ikke på lager hos nettbutikken før i neste uke, og jeg ville helst slippe å vente så lenge. Vil Seasonic-PSU-ene holde? (Resten av innmaten er for øvrig ganske nøktern. En C2D E6750, 2 stk 1 GB RAM-brikker og én WD Caviar S-ATA-disk.) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det vil holde, seasonic lager kvalitetsstrømforsyninger. Men det spørs hvor mye rom det blir for CPU overklokking. Endret 9. januar 2008 av todda7 Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette holder lenge. Du kan nok klokke litt også, maksforbruk her blir vel maks 300w... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Til informasjon så er 450 wattern fra corsair også laget av seasonic. så det er vel ikke så veldig stor forskjell fra dem utenom den minimale forskjellen når det kommer til effekten. Når det kommer til overklokking så vil jeg nok anbefale å la være overklokking av CPU, med mindre du kommer langt nok med SpeedStep\ o.l på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå