larbjov Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Finnes det USB Nettverk? Nettverk som kobles til USB portene, dette ville øke hastigheten på et nettverk krafig, særlig nå som USB 2.0 har kommet. Hvor selges det i tilfelle slike nettverk og hva er prisen? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du kan bruke det så lenge begge har USB. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 det vil virke fra pc til pc, men ikke mere. hvorfor ikke kjøpe gigabit nettverk? det er jo svinebillig nå. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hva koster Gbnettverk og hvor får man det? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En god cat5e-kabel, og en gigabit switch. GIgabit-kort er også en fordel. Du får vel alt på komplett, tenkter jeg.. Vent litt. skal sjekke... Joda.. Intel 1000Mbit kort (helst to stk) Kabel, krysset Der har du Gigabit nettverk mellom to maskiner. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hmm.......jeg har en bærbar også. Fant ikke noe Gb kort til denne Huffda......en GB swith koster jo flere tusen!! Ser ut som jeg må drøye dette en stund!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Stilig at Tb kortene er i testlabratoriene nå da Når de kommer blir gb kortene billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå