ijerku Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hey er det noen som hvet hvilken ram som passer i en dell dimension 8100 ?? tror rambus brikker passer eller tar jeg helt feil????? tg tg tg tg tg tg tg tg tg har 5 biletter jeg så ha ha ha ha hi hi Lenke til kommentar
arcade Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hey er det noen som hvet hvilken ram som passer i en dell dimension 8100 ??tror rambus brikker passer eller tar jeg helt feil????? tg tg tg tg tg tg tg tg tg har 5 biletter jeg så ha ha ha ha hi hi Ja ha ?? Sjekk www.crucial.com for hvilke minnetyper Dell Dimension 8100 støtter. Crucial selges hos flere norske dataforhandlere (bla. Komplett) til gode priser. Ogås Kingston og andre minneprodusenter har produkter som passer i Dell maskiner. Arcade Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Nå er jeg ikke speiellt Dell fan... men hvis du har vært borti Compaq og PackardBell... så ville du elske Dell Info på maksinen din finner du også på www.dell.no Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Dårlig bruk av emnefeltet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg