Largie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hei Som daglig leser av hardware.no må jeg si; Nok er nok! Nytt design = mer reklame? For meg virker det slikt, derfor er dette en tilbakemelding om at det er for flashy! Dere må gjerne modere det som kommer under, men for de som gått seg lei sjekk ut "Hardware.no reklamefix" Endret 9. januar 2008 av Largie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er enig. All denne flæsj-reklamen kommer til å drepe epeleptikere... Er helt grusomt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke mer reklame enn før. Den er kun mer strategisk plassert. Er det så hardt for dere å svelge at hardware.no trenger å tjene penger for å holde hjulene i gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er ikke mer reklame enn før. Den er kun mer strategisk plassert. Er det så hardt for dere å svelge at hardware.no trenger å tjene penger for å holde hjulene i gang? Nei, men det finnes en mellomting mellom å ta livet av alle epeleptikere og ha litt diskré, relevant reklame som er lett å skille. Nå vil nok andelen som blokkerer ut reklame øke kraftig rett og slett fordi den er irriterende. Bare se i trådene, og du ser diskusjoner og guider hvordan man kan fjerne reklamen. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Fikk warn for å linke til "hardware.no sin reklamefix". Men, men ... Etter all reklamen blir jeg fortsatt ikke inneforstått med designet. Hvorfor har dem f.eks fjernet dato'n en artikel ble skrevet? Nei dette er ikke noe forbedring, rss-feeds får duge så lenge dette varer. Lame ass kiddy thing: 400 posts Endret 11. januar 2008 av Largie Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Legger dessverre mye mere merke til reklamen nå! Litt dumt men vi får overleve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå