Gå til innhold

Guitar Hero 3 hvor?

jatta

Anbefalte innlegg

Har komplett fått skikk på butikken sin nå eller? Sist jeg bestilte derifra så drev de og bygget om lageret sitt og det tok 3 uker eller noe før jeg fikk pakka mi og det jeg hadde bestilt hadde gått ned i pris før det ble sendt men jeg fikk det fortsatt ikke til den prisen :thumbdown:

Jada, jeg bestilte i overigår(?) og pakka er i trondheim på omlasting i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sånn for å legge til en litt artig historie.

Jeg var på vei hjem fra jobb og fant ut at det var egentlig på tide å kjøpe GH3 (jeg bor i Oslo, så det er sagt). Stakk innom Spaceworld i Paléet, men der fikk jeg beskjed om at "nei, dette var utsolgt over heeeele byen, ingen visste når det kom inn". Erfaren som jeg var tok jeg ikke det for god fisk, så jeg tusla litt rundt i sentrum og sjekket andre steder jeg visst de kunne ha det. Ingen hadde. Fikk samme beskjed over alt. "Nei, ingen vet når Activision leverer." Litt nedbrutt tuslet jeg ned og handlet mat på Meny Oslo City. Etter mathandling fant jeg ut at EB Games på Byporten, det kunne jo tenkes de hadde. Jeg stakk innom, og jaggu, der hadde de plenty. Lykkelig kunne jeg gå ut av EB Games-butikken, noen hundre kroner fattigere - men akk så mye lykkeligere.

Moralen i historien er: Spaceworld er teite, EB Games er snille.

(De har mange gitarer/spill på EB Games, både av PS3, Xbox360 og Wii-versjonene)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva guitar hero 3 koster på expert? Har bestilt på amentio.no når de hadde inne, Men lagerstatusen var ikke oppdatert så hadde ikke likevell. Men noen jeg kjenner sa de hadde inne på den lokale expert butikken så da tror jeg at jeg avbestiller på amentio og kjøper på expert. noen som vet hvor lang tid amentio bruker på og tilbakeføre pengene?

EDIT: koster 800kr i nettbutikken dems men det står at det er internett pris. lurer på om noen har sett pris i en av de fysiske butikkene dems?

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Visst det er helt krise for noen som ikke finner etter i nærheten så har jeg her i Sarpsborg i Østfold. Byttet inn min ps3 og handlet xbox, så trenger jo ikke gitar hero (gitaren og spillet, har tilogmed orginal esken) Brukt under 3 timer, kanskje under 2 også... Så visst noen trenger så gi lyd :)

Mvh

Lenke til kommentar

da har jeg fått meg guitar hero :D kostet 800kr på expert. håper det går greit og avbestille på amentio da:P sår at du egentlig ikke kan avbestille etter ordren er behandelett men så lenge den ikke er på lager nå og det sto at den var på lager når jeg bestilte så må da det gå greit? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...