Gå til innhold

Guitar Hero 3 hvor?

jatta

Anbefalte innlegg

Er tom i omtrent hele bergen, ihvertfall der eg sjekket i går.. Omtrent alle har gitarer, men ingen har spillet.

Hmm, rart. Jeg mener da bestemt å huske at da jeg dro fra Lagunen (Lefdal) i går i 16-tiden var det et 20-talls GH3 til PS3 i butikk. Men det er mulig jeg roter da.
yes, du roter, var der og i 16-17 tiden i går og de hadde kun gitarer, men de hadde de en del av.. ;)

Fikk vite at GH3 til PS3 er tom på lager i norge, og at de kommer inn igjen 17.januar, så om en uke bør butikkene begynne å få de inn igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er tom i omtrent hele bergen, ihvertfall der eg sjekket i går.. Omtrent alle har gitarer, men ingen har spillet.
Hmm, rart. Jeg mener da bestemt å huske at da jeg dro fra Lagunen (Lefdal) i går i 16-tiden var det et 20-talls GH3 til PS3 i butikk. Men det er mulig jeg roter da.
yes, du roter, var der og i 16-17 tiden i går og de hadde kun gitarer, men de hadde de en del av.. ;)

Fikk vite at GH3 til PS3 er tom på lager i norge, og at de kommer inn igjen 17.januar, så om en uke bør butikkene begynne å få de inn igjen

Åja, selvfølgelig. Trodde du snakket om gitaren. Min feil. :)

Lenke til kommentar

Hvis noen vet om noen butikker som selger det i nærheten av skien / porsgrunns området er det bare å si fra :)

Så foresten at noen elkjøp fikk det inn igår, kansje resten av butikkene får imorgen?

Får elkjøp butikkene varene sånn ca samtidig, eller bestiller elkjøp butikkene vær for seg?

Lenke til kommentar

Har komplett fått skikk på butikken sin nå eller? Sist jeg bestilte derifra så drev de og bygget om lageret sitt og det tok 3 uker eller noe før jeg fikk pakka mi og det jeg hadde bestilt hadde gått ned i pris før det ble sendt men jeg fikk det fortsatt ikke til den prisen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har komplett fått skikk på butikken sin nå eller? Sist jeg bestilte derifra så drev de og bygget om lageret sitt og det tok 3 uker eller noe før jeg fikk pakka mi og det jeg hadde bestilt hadde gått ned i pris før det ble sendt men jeg fikk det fortsatt ikke til den prisen :thumbdown:

Er en stund siden de ble ferdige med lagerombyggingen så leveringstiden er "normal" nå.

Men er det noen som vet om det finnes noen Guitar Hero 3 m/ Gitar pakker til PS3 i Stavanger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...