jatta Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som vet om det er noen steder som har Guitar Hero 3 på lager? har kikket endel rundt men finner det ingen steder Har foresten gitar så hvis noen vet om noen steder hvor de har bare spillet på lager (eller inc guitar) så kom gjerne med tips. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, jeg har også lett etter gh3 om dagen(til ps3) og det ser ut til å være utsolgt så og si overalt. I går var jeg på Elkjøp og der hadde de kun gitar uten spill til! Det er forøvrig det eneste stedet jeg har sett gitar til gh3 til ps3. Håper det snart kommer inn nye partier. Butikkene er jo fulle av gh3 til wii/360/ps2. Lenke til kommentar
jatta Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 ja får håpe de får inn nye partier snart. Sitter nå med bare en gitar Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er jo latterlig at de kun har gitarer (i hvert fall på elkjøp) og ikke selve spillet. Skulle jo tro det ikke var noe problem å lage nok kopier til å tilfredsstille utsalget. Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Var innom samtlige elektro/spill sjapper i stavanger rett etter nytt år.. ikke ett eneste gh3 å oppspore.....til ps3 da.. 2 dager med leting.. Butikkene selv visste heller ikke når neste levering skulle komme.. kjipe greier.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Synes det er litt rart at det er så voldsom mangel på spillet til ps3.. noen som vet hvorfor? Så forresten at de solgte det på Lefdal i laguneparken og spaceworld i lagunen storsenter.. Endret 9. januar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Heisann... Har sett etter dette selv, handlet akkurat ps3 og gitar hero 3. Har bare rukket 3 sanger. Mange var utsolgt, elkjøp hadde det noen steder i området, men kostet 999kr. Jeg handlet på platekompaniet til 799kr. mvh Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Trålet hele Bergensområdet igår (Vestkanten, Oasen, Lagunen, Åsane, Bystasjonen osv)uten hell Fant en hel del gitarer til PS3 og Spillet til X360, PS2 og Wii, men ikke ett eneste til PS3. Fant ikke noe på noen webshopper heller, så jeg bestilte det fra Amazon, der hadde de det ihvertfall Endret 9. januar 2008 av even_e84 Lenke til kommentar
jatta Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ja finner alltid fullt av 360 og wii guitar hero, men ikke ps3 nei Trur ikke folka regnet med at de skulle selge så mye av guitar hero 3 med tanke på at det er så få som har ps3 i forhold til de andre konsollene. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trålet hele Bergensområdet igår (Vestkanten, Oasen, Lagunen, Åsane, Bystasjonen osv)uten hell Fant en hel del gitarer til PS3 og Spillet til X360, PS2 og Wii, men ikke ett eneste til PS3. Fant ikke noe på noen webshopper heller, så jeg bestilte det fra Amazon, der hadde de det ihvertfall Mye kom frakta på? Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mye kom frakta på? 5£ totalt 59£, spill + gitar Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ja får håpe de får inn nye partier snart. Sitter nå med bare en gitar Jeg kjøpte GH3 fra en på QXL.no for 375kr inkludert frakt og spillet er helt nytt, forseglet og alt SÅ jeg gjorde ett kupp der ja Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kjøpte GH3 fra en på QXL.no for 375kr inkludert frakt og spillet er helt nytt, forseglet og alt SÅ jeg gjorde ett kupp der ja Kanskje en kar som kjøpte gitar+spill pakka to ganger for å få en ekstra gitar. Jeg fikk gitar+spill pakka så billig at jeg kjøpte 2 stk, så da fikk jeg en utgave av spillet jeg ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ja får håpe de får inn nye partier snart. Sitter nå med bare en gitar Får øve deg på luftgitar da alex ^^ Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Utsolgt i hele jævla Tromsø ser det ut som.. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet når bare spillet kommer? Sitter med bare gitaren. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) ja får håpe de får inn nye partier snart. Sitter nå med bare en gitar Får øve deg på luftgitar da alex ^^ Nei, det kan han nok ikke.. Kommer ikke før i mars KLIKK Endret 10. januar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Synes det er litt rart at det er så voldsom mangel på spillet til ps3.. noen som vet hvorfor? Så forresten at de solgte det på Lefdal i laguneparken og spaceworld i lagunen storsenter.. Grunnen er den enorme pågangen det har vært, og at det ikke blir mulig å bestille inn nok parti av rimelig størrelse. Mangelen er rett og slett fordi spillet er populært. Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle klager over manglende lagerbeholdning på utgaven til PS3, da det tross alt er PS2-utgaven som er vanskeligst å få tak i for tiden (ihvertfall hvor jeg holder til). Den er også mest solgt. Trålet hele Bergensområdet igår (Vestkanten, Oasen, Lagunen, Åsane, Bystasjonen osv)uten hell Hmm, rart. Jeg mener da bestemt å huske at da jeg dro fra Lagunen (Lefdal) i går i 16-tiden var det et 20-talls GH3 til PS3 i butikk. Men det er mulig jeg roter da. Endret 10. januar 2008 av Gissan Lenke til kommentar
mESA Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Elkjøp i Florø skal ikke satse på GH3 til PS3. Kun X360 og Wii. Ja, det var skuffende. :/ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle klager over manglende lagerbeholdning på utgaven til PS3, da det tross alt er PS2-utgaven som er vanskeligst å få tak i for tiden (ihvertfall hvor jeg holder til). Den er også mest solgt. Det høres veldig rart ut. Jeg har vært på flere butikker i både Oslo og Trondheim og der fins det ikke til ps3, men jeg har sett mange til ps2. Snakket med betjeninga og de sa at det hadde vært pågang over all forventning i julehandelen. Antar at lavere pris på ps3 og dermed flere som kjøper den sammen med gh3 har en del med saken å gjøre. I tillegg har det sikkert blitt produsert en del flere til de andre konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå