Gå til innhold

Guitar Hero 3 hvor?

jatta

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen steder som har Guitar Hero 3 på lager? har kikket endel rundt men finner det ingen steder :(

Har foresten gitar så hvis noen vet om noen steder hvor de har bare spillet på lager (eller inc guitar) så kom gjerne med tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har også lett etter gh3 om dagen(til ps3) og det ser ut til å være utsolgt så og si overalt. I går var jeg på Elkjøp og der hadde de kun gitar uten spill til! :(

Det er forøvrig det eneste stedet jeg har sett gitar til gh3 til ps3. Håper det snart kommer inn nye partier. Butikkene er jo fulle av gh3 til wii/360/ps2.

Lenke til kommentar

Trålet hele Bergensområdet igår (Vestkanten, Oasen, Lagunen, Åsane, Bystasjonen osv)uten hell :(

Fant en hel del gitarer til PS3 og Spillet til X360, PS2 og Wii, men ikke ett eneste til PS3.

Fant ikke noe på noen webshopper heller, så jeg bestilte det fra Amazon, der hadde de det ihvertfall :D

Endret av even_e84
Lenke til kommentar

Ja finner alltid fullt av 360 og wii guitar hero, men ikke ps3 nei :(

Trur ikke folka regnet med at de skulle selge så mye av guitar hero 3 med tanke på at det er så få som har ps3 i forhold til de andre konsollene.

Lenke til kommentar
Trålet hele Bergensområdet igår (Vestkanten, Oasen, Lagunen, Åsane, Bystasjonen osv)uten hell :(

Fant en hel del gitarer til PS3 og Spillet til X360, PS2 og Wii, men ikke ett eneste til PS3.

Fant ikke noe på noen webshopper heller, så jeg bestilte det fra Amazon, der hadde de det ihvertfall :D

Mye kom frakta på?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte GH3 fra en på QXL.no for 375kr inkludert frakt og spillet er helt nytt, forseglet og alt

SÅ jeg gjorde ett kupp der ja :D

Kanskje en kar som kjøpte gitar+spill pakka to ganger for å få en ekstra gitar. Jeg fikk gitar+spill pakka så billig at jeg kjøpte 2 stk, så da fikk jeg en utgave av spillet jeg ikke har bruk for.

Lenke til kommentar
Synes det er litt rart at det er så voldsom mangel på spillet til ps3.. noen som vet hvorfor? Så forresten at de solgte det på Lefdal i laguneparken og spaceworld i lagunen storsenter..

Grunnen er den enorme pågangen det har vært, og at det ikke blir mulig å bestille inn nok parti av rimelig størrelse. Mangelen er rett og slett fordi spillet er populært.

Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle klager over manglende lagerbeholdning på utgaven til PS3, da det tross alt er PS2-utgaven som er vanskeligst å få tak i for tiden (ihvertfall hvor jeg holder til). Den er også mest solgt.

Hmm, rart. Jeg mener da bestemt å huske at da jeg dro fra Lagunen (Lefdal) i går i 16-tiden var det et 20-talls GH3 til PS3 i butikk. Men det er mulig jeg roter da.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Dog skjønner jeg ikke hvorfor alle klager over manglende lagerbeholdning på utgaven til PS3, da det tross alt er PS2-utgaven som er vanskeligst å få tak i for tiden (ihvertfall hvor jeg holder til). Den er også mest solgt.

Det høres veldig rart ut. Jeg har vært på flere butikker i både Oslo og Trondheim og der fins det ikke til ps3, men jeg har sett mange til ps2. Snakket med betjeninga og de sa at det hadde vært pågang over all forventning i julehandelen. Antar at lavere pris på ps3 og dermed flere som kjøper den sammen med gh3 har en del med saken å gjøre. I tillegg har det sikkert blitt produsert en del flere til de andre konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...