Pysj Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Et nytt program lar deg skru av lyden Nokia-telefonen din ved å snu den. Les mer Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil ha slikt på SE og Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "You need a Developer Certificate to sign the sis file in order to install it on your phone!!" Hva gjør jeg med det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 flipsilent101_unsgined.zip Der Genialt program Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "You need a Developer Certificate to sign the sis file in order to install it on your phone!!" Hva gjør jeg med det? Njaa.. Du trenger vel en "Developer Certificate" for å "sign the sis file" da:p Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva om telefonen allerede ligger med skjermen ned? Ser at N80-en min bør byttes ut snart... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette ble vist i den snikfilmen om Nokias kommende touchmodell. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mye tyder derfor på at Nokia vil legge til en slik funksjon i kommende modeller med innebygget bevegelsessensor. Nok en gang er ikke kunnskapen på plass. Nokia 8800 (Sapphire) Arte har denne funksjonen, og er presentert for en god stund siden.. Genial løsning ja Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 det er ikke snakk om at den erstatter eksisterende muligheter til å skru av lyden, kun et ekstra alternativ, som dessuten er ganske så kult! Lenke til kommentar
Werable Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset. Mobilen behøver ikke ligge flatt i ro på et underlag. Kan holde den i hånden eller ha den liggende i lommen. Eneste jeg ikke likte med programmet er at den skifter til "lydløs" profil. Jeg trodde den skulle slå av lyden ("lyd av"-knappen når det ringer), og at den kun ble aktivert når telefonen ringte. Det dumme nå er jo hvis jeg ligger fra meg telefonen med skjermen ned settes den i lydløs automatisk. Konklusjonen er: Dette programmet slår ikke av lyden på mobil. Den skifter bare profil. Endret 10. januar 2008 av Werable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg