Gå til innhold

Snu av ringelyden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye tyder derfor på at Nokia vil legge til en slik funksjon i kommende modeller med innebygget bevegelsessensor.

Nok en gang er ikke kunnskapen på plass. Nokia 8800 (Sapphire) Arte har denne funksjonen, og er presentert for en god stund siden..

Genial løsning ja :)

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hva vitsen er. Ja, stilig funksjon, men særlig mer nyttig enn eksisterende løsninger er det ikke. I dag trykker jeg bare på en av volumknappene på siden av min gamle SE-telefon, så mutes ringelyden. Enkelt og greit, trenger ikke engang å ta den ut av lommen. Funksjonen artikkelen snakker om krever at telefonen ligger i ro på et underlag, og da er plutselig bruken veldig begrenset.

Mobilen behøver ikke ligge flatt i ro på et underlag. Kan holde den i hånden eller ha den liggende i lommen.

Eneste jeg ikke likte med programmet er at den skifter til "lydløs" profil. Jeg trodde den skulle slå av lyden ("lyd av"-knappen når det ringer), og at den kun ble aktivert når telefonen ringte. Det dumme nå er jo hvis jeg ligger fra meg telefonen med skjermen ned settes den i lydløs automatisk.

Konklusjonen er: Dette programmet slår ikke av lyden på mobil. Den skifter bare profil.

Endret av Werable
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...