Meuchelmorder Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hvordan gjøres dette... ? enten det eller få satt den andre som HOVED skjerm for jeg vil se DIV- X nåååååå !!!! :x Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Du må vel inn i egenskaper for skjerm->Instillinger->Avansert->Visning Det skal også gå ann å gjøre det med Funksjons tasten og en F-tast Ivertfall er det slik på min Compaq Evo N600C med Ati skjerm kort. Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 nehh har ikke noe slik visnings meny der ikke gåår d med F knappene eller ... hmm skulle gjerne hatt hjelp litt kvikt .. noen flere opplysninger Tosihba 1 år gammel ATI skjermkort Win XP alt annet enn film funker så nå klikker jeg snart Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvorfor må du disable skjermen? Kan du ikke bare bruke den og en tv feks? Plager det deg at skjermen på den bærbare brukes? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 sikkert pga den lyser opp i et mørkt rom eller noe....se etter en tast på keyboared som du må trykke på og shift eller no.....dte har jeg...den slår av skjermen Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hvorfor ikke bare lukke lokket? Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 nei det er ingne knapp på tastaturet ... Skal koble den til en vanlig skjerm og det funker men problemmet er at den vil ikke spille DIV- X i den skjermen jeg kobla til ..... Men uansett lasta ned noen nye drivere og det funker fint men allikevel hadde det vært greit å "slå av " den andre skjermen ... OG MAN KAN IKKE LOKKE LOKKET FOR DA DETTER DEN I VENTEMODUS ........sokk ! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 OG MAN KAN IKKE LOKKE LOKKET FOR DA DETTER DEN I VENTEMODUS ........sokk ! Hva med å innstille slikt at den ikke setter seg i ventemodus? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis jeg husker riktig så styrer du det ved å gå inn i egenskaper når du på skrivebordet, velg skjermbeskytter, og trykk der det står strøminnstillinger. Der bør du klare å finne det hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 lur ide med å gjøre så den ikke går i ventemodus.. men problemmet bare fortsetter... ååå som jeg hater den bærbare møkka.. Den skjermen som er på den bærbare er så latterlig dårlig at jeg får vondt langt inne øyeroten.. MEN DET ER BARE DEN SOM VIL VISE DEN FORPULTE FILMEN ::::::: !!!!!!! DEN VISER AKKURAT DEN SAMME SOM DEN BÆRBARE HELT TIL JEG SETTER PÅ FILM DA BLIR DET SVART ISTEDENFOR FILM MEN `S DEN BÆRBARE HORA VISER bilde som et anne ##¤"¤ men det bilde er jo latterlig dårlig .... åååh som jeg hater bærbare fikk alt til å funke ïgår men kom på jobb idag og det funka ikke lenger "#¤"#¤"#¤ fyfaen å sint jeg blir åååååhhhhh lyst til å kaste den stgge maskina så #"¤!#"¤"# FAAAEENN !!!!!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hahahaha...sier bare ett ord jeg, macrovision Lenke til kommentar
xoop Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du må inn i skjerminnstillinger, avansert, og displays. Nedenfor skjermene er det to små symboler, som velger hvilken skjerm som skal være default. Du ser dette fordi skjermene har motsatt symbol markert. Håper du forstår. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 nei jeg forstår ikke displays står bare navnet på tre skjermer der og ingen valgmuligheter.. Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 hehe ordna seg gitt var noe med skjerm oppløsningen :D Sorry at jeg var litt sur : :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå