mcgroven Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spennende LittleBigPlanet kommer trolig til PlayStation 3 i september. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hurra! Dette spillet ser jeg virkelig fram til og kommer til å kose meg i timesvis! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 sålenge til, så evig surt:/ vil ha det nå.. hadde håpt på vår release minst Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 sålenge til, så evig surt:/ vil ha det nå.. hadde håpt på vår release minst samme her =/ skulle det ikke egentlig komme early 2008? Eller blander jeg med Home? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Drewl Barrymore, come to papa! Gleder meg som en liten unge til dette kommer. Etter hva jeg har sett på videoer og tester så finnes det omtrent ikke minus ved spillet. Håper det holder seg til lanseringa! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette skulle vel egentlig komme tidlig i år, ja. Så ble det utsatt til vår/sommer 2008 og da skjønte jeg at det kom til å bli utsatt igjen til høsten. Det er ikke lurt å lansere såå gode spill om sommeren. Det er også et håp om at demoen, som egentlig skulle kommet sent i 2007, ikke er så langt unna PlayStation Network. *sikle sikle* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gleder meg! Tøft nytt design nå! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I dette plattformspillet tar du rollen som små teddybjørnlignende vesener som lager sitt eget innhold til spillet Det vell egentlig Sackboy og Sackgirl, men dette blir spennende Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Og det utelukker at de ligner på teddybjørner? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har sett ALLE trailerne på både www.gametrailers.com www.gamespot.com www.ign.com (insider) og www.gamevideos.com, Dette spillet SKAL jeg ha! PUNKTUM ! Digger så sinnsykt å lage ting selv i spill, og med humoren og fysikken vil dette bare bli helt supert Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og det utelukker at de ligner på teddybjørner? Ja, så absolutt. Er det en potetsekk, så er det en potetsekk. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har testet spillet, og figurene minner så absolutt om små teddybjørneraktige vesener - både i animasjon og fasong. Selv om de er laget av strisekker. Skjønner ikke at dette er noe å krangle på. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du testet det? Å damn, Jeg vil også det! ... Men men, får vell det når tiden er inne xD Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har testet spillet, og figurene minner så absolutt om små teddybjørneraktige vesener - både i animasjon og fasong. Selv om de er laget av strisekker. Skjønner ikke at dette er noe å krangle på. *misunnelig* :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg