Gnomas o.O Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hver gang jeg slår på ny maskina mi kommer det et lite pip og jeg får "floppydrive failure" og må trykke f1 for og komme vidre (ganske irriterende) og det rare er at jeg har ikke disketsatsjon engang hehe og finner ikke ut hvordan deaktivere dette i bios eller no? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sett i setup om det er floppy boot eller om denne er satt til Off? /none Lenke til kommentar
pstub Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 I BIOS får du opp under klokken "Legacy Floppy 1.44MB" eller noe sånt. Velg denne og trykk Enter. Så velger du "Disable" Problem solved! ;-) Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg hadde også den feilmeldingen men like å trykke f1 da jeg aldri kom inn i setup om jeg så bort 1 sec under oppstart. Denne tråden minnte meg på å fikse det, pstub -posten fungerte. Endret 10. januar 2008 av War Lenke til kommentar
pstub Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Godt å høre! Alltid hyggelig å kunne hjelpe! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå