Turboleif Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har vurdert en god stund på hvilken type tv jeg skal ha og vet egentlig ikke hva som er best. Tv'en jeg skal ha skal brukes mye mest til PS3, data og film. Jeg har ikke planer om å se fotballkamper eller slikt på tv'en. Rommet jeg sitter i, er veldig mørkt og jeg sitter vell 2-3 meter i fra tv'en. Prisklassen er på rundt 10000 kroner og den trenger ikke å ha FullHD. Den må ha HDMI, for bruk av PS3 og dekoderen samt VGA/DVI til data. Noen som har noen gode tv'er å anbefale? Endret 9. januar 2008 av Turboleif Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har noen gode tv'er å anbefale?Jeg har nettopp bestilt denne Panasonic 42" Plasma TV TH-42PX70 https://prisguiden.no/product.php?productId=67736 Den har vunnet mange tester, og blir ofte anbefalt i diverse fora. Har kun lest positive ting om den - og jeg får den forhåpentligvis i dag... Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Trengs vel egentlig ikke å nevnes flere alternativer ettersom denne tven er "King of the Hill" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fy skam deg Stalking Hawk. Nå ble mitt falg vanskeligere... PS: Hva synes dere om Toshiba 37" REGZA 37" LCD-TV 37X3030DG ? Det er så vanskelig og velge. Denne TV'en har ikke 100Hz bildebehandling... Toshiba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå