Gå til innhold

Nyko Intercooler EX.


Anbefalte innlegg

Dette er seriøst bra saker. Min modda 360 var død, maskinen frøs alltid nesten umiddelbart i spill og ga RROD. Jeg fikk den alltid til å virke igjen med "towel trick" men samme skjedde om og om igjen, spillene fryste med en gang og så RROD.

 

Jeg skulle til å kaste maskinen men så leste jeg om denne og bestilte. Gjorde "towel trick" for å få den til å boote opp igjen og med denne på spilte jeg så 5 timer uten noen som helst problemer. Maskinen var fremdeles kald også etter alle de timene.

 

Så hvis dette fortsetter så er det helt utrolig. En ting er i alle fall sikkert, den hjelper virkelig med å holde maskinen kaldere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er seriøst bra saker. Min modda 360 var død, maskinen frøs alltid nesten umiddelbart i spill og ga RROD. Jeg fikk den alltid til å virke igjen med "towel trick" men samme skjedde om og om igjen, spillene fryste med en gang og så RROD.

 

Jeg skulle til å kaste maskinen men så leste jeg om denne og bestilte. Gjorde "towel trick" for å få den til å boote opp igjen og med denne på spilte jeg så 5 timer uten noen som helst problemer. Maskinen var fremdeles kald også etter alle de timene.

 

Så hvis dette fortsetter så er det helt utrolig. En ting er i alle fall sikkert, den hjelper virkelig med å holde maskinen kaldere.

 

Hva måtte du betale for den da? med frakt?

Lenke til kommentar
Dette er seriøst bra saker. Min modda 360 var død, maskinen frøs alltid nesten umiddelbart i spill og ga RROD. Jeg fikk den alltid til å virke igjen med "towel trick" men samme skjedde om og om igjen, spillene fryste med en gang og så RROD.

 

Jeg skulle til å kaste maskinen men så leste jeg om denne og bestilte. Gjorde "towel trick" for å få den til å boote opp igjen og med denne på spilte jeg så 5 timer uten noen som helst problemer. Maskinen var fremdeles kald også etter alle de timene.

 

Så hvis dette fortsetter så er det helt utrolig. En ting er i alle fall sikkert, den hjelper virkelig med å holde maskinen kaldere.

 

Hva måtte du betale for den da? med frakt?

 

Nesten 300kr fra Playx.no

 

edit: ops, litt over var det. 329kr med frakt.

Endret av Mesterkokk
Lenke til kommentar
Kjøpte den jeg også, rett etter at jeg kjøpte Xboxen. Xboxen støyer mye mer(og det er ille siden den bråker mye i utgangspunktet), men den holder Xboxen kjølig. Spiller med ganske mye lyd og hører ingenting fra maskinen jeg.

 

Står at EX versjonen er for elite, men det er vel ikke noe forskjell bak der når det kommer til en Elite eller vanlig Premium? Oo

Endret av kinag
Lenke til kommentar
Kjøpte den jeg også, rett etter at jeg kjøpte Xboxen. Xboxen støyer mye mer(og det er ille siden den bråker mye i utgangspunktet), men den holder Xboxen kjølig. Spiller med ganske mye lyd og hører ingenting fra maskinen jeg.

 

Står at EX versjonen er for elite, men det er vel ikke noe forskjell bak der når det kommer til en Elite eller vanlig Premium? Oo

 

 

Samme ulla ;)

Lenke til kommentar
Flere som har erfaring med denne?

 

Leste litt om det rundt på nettet og fler som ber folk holde seg unna den intercooleren.

 

De påstår at det er folk som har fått garantien brutt ved at forskjellige ting slutter å fungere i xbox'en siden den cooleren deler strømmen og sender den videre til konsollen, dermed minskes strømmen og xboxen får ikke nok strøm og deler blir ødelagt.

 

Spør du meg høres ut rart ut, men man vet jo aldri, og nå som jeg akkurat har fått min første RRoD så er jeg ikke interessert i å miste garantien :p

Lenke til kommentar
Flere som har erfaring med denne?

 

Leste litt om det rundt på nettet og fler som ber folk holde seg unna den intercooleren.

 

De påstår at det er folk som har fått garantien brutt ved at forskjellige ting slutter å fungere i xbox'en siden den cooleren deler strømmen og sender den videre til konsollen, dermed minskes strømmen og xboxen får ikke nok strøm og deler blir ødelagt.

 

Spør du meg høres ut rart ut, men man vet jo aldri, og nå som jeg akkurat har fått min første RRoD så er jeg ikke interessert i å miste garantien :p

 

Det var problemer med den gamle modellen. Denne nye "EX" er problemet fikset på. Så de som sier denne gir problemer er i 99% av tilfellene folk som har hatt eller hørt om den første modellen.

 

 

Kjøpte den jeg også, rett etter at jeg kjøpte Xboxen. Xboxen støyer mye mer(og det er ille siden den bråker mye i utgangspunktet), men den holder Xboxen kjølig. Spiller med ganske mye lyd og hører ingenting fra maskinen jeg.

 

Står at EX versjonen er for elite, men det er vel ikke noe forskjell bak der når det kommer til en Elite eller vanlig Premium? Oo

 

Nei, "Elite" betyr bare at den er svart. Finnes i både hvit og svart.

Lenke til kommentar

Slenger meg kjappt på denne.

 

Jeg kjøpte versjon 2 av intercoolereren (uten av/på knapp) for godt over 6 mnd. siden og den fungerer aldeles utmerket. Jeg har idag 2 Xboxer og bruker intercooleren på launch utgaven (som uanset bråker en gode del). Det vil bråke litt ekstra med intercooleren, men da jeg kun bruker Xboxen til spill (og da med grisehøyt volum) - så merker ikke jeg noe til det.

 

Xboxen min står inni en stereobenk og er alikevel kald å ta på med intercooleren, selv etter flere timers spilling.

Lenke til kommentar
Har en Xbox stående, som får 3 røde ringer et bare et par minutter med spilling. Den skal vistnok også har X-clamp-fix, men ser ikke ut til at det har hjulpet noe serlig. VIl denne Intercolleren hjelpe denne boxen til å fungere igjen?

 

Vanskelig å si. Tviler når den får rrod selv med xclamp fix. Da er det nok litt mer seriøse problemer.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Kan ikke si noe annet enn: IKKE kjøp nyko intercooler'en. Den bråker noe inne i h*****e. Jeg kjøpte en, brukte den 30-45min og så orket jeg ikke mer av bråket.

 

 

Skjønner ikke all griningen om bråket fra 360`en. Ja, Intercooleren gjør det verre, men spiller man med lyd, noe som er GANSKE vanlig, hører man det ikke. Jeg synes Intercooleren er verdt det. Greit den bråker, og nei den kan ikke stå på uten TV, men hvis den redder Xboxen et par måneder/år så er det verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...